Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
Dodaj do bibliografii
6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis
7.1 CLIL w praktyce - Teoria w pigułce - Aleksandra Zaparucha7.1 CLIL w praktyce - Teoria w pigułce - Aleksandra Zaparucha
7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo
7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej - Elżbieta Szedzianis7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej - Elżbieta Szedzianis
7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo
7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej - Elżbieta Szedzianis7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej - Elżbieta Szedzianis
7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha
7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo
7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej; Szkoła ćwiczeń - Przedmioty przyrodnicze - Elżbieta Szedzianis; Andrzej Fogt7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej; Szkoła ćwiczeń - Przedmioty przyrodnicze - Elżbieta Szedzianis; Andrzej Fogt
7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo
7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak
8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce - Anna Basińska8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce - Anna Basińska
8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak