Opis kolekcji: Szkoła ćwiczeń
Głównym celem projektu jest przygotowanie założeń prawno-organizacyjnych i finansowych szkół ćwiczeń, a także zaproponowanie przykładowych form i metod pracy umożliwiających utworzenie oraz prowadzenie szkoły jako szkoły ćwiczeń. Tak działająca placówka może stanowić uzupełnienie systemu doskonalenia nauczycieli, służyć praktycznym działaniom w podnoszeniu kompetencji nauczycieli i kandydatów do zawodu nauczycielskiego. Zgodnie z kierunkami Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) obszar tematyczny projektu został określony jako wspieranie szkół w zakresie: kształtowania kompetencji kluczowych uczniów, niezbędnych do poruszania się na rynku pracy (technologie informacyjno-komunikacyjne – ICT, przedmioty matematyczne i przyrodnicze, języki obce); nauczania eksperymentalnego; postaw kreatywności, innowacyjności; pracy zespołowej; zindywidualizowanego podejścia do ucznia. Kolekcja zawiera zestawy materiałów szkoleniowych dla nauczycieli, dyrektorów, pracowników systemu doskonalenia, uczelni, nadzoru pedagogicznego.
Liczba publikacji w kolekcji: 141
Najczęściej przeglądane
-
1.1 Metody aktywizujące w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
[112567]
-
1.2 Gry i zabawy matematyczne dla najmłodszych
[92598]
-
1.3 Jak rozwijać wyobraźnię przestrzenną u najmłodszych?
[37139]
-
8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce
[30897]
-
4.1 Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole ponadpodstawow
[30383]
-
6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się
[29352]
-
5.1 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji biologicznej
[24345]
-
1.1 Autonomia ucznia - Teoria w pigułce
[18670]
-
4.1 Motywacja - Teoria w pigułce
[18351]
-
2.1 Kompetencje kluczowe - Teoria w pigułce
[17281]