English   polski  
 

Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji

English   polski  

Zawęź wg atrybutów

Zawęź wg kolekcji

Języki opisu

Wyniki wyszukiwania

Szukane:
[Opis = "(...) Istotną kwestią jest też sztuczny i niestety bardzo wczesny podział na humanistów i umysły ścisłe – podział niepoparty badaniami naukowymi i ograniczający naturalną ciekawość świata uczniów. Tych pierwszych „zwalnia” poniekąd z poszukiwań matematycznych, tych drugich nie zachęca do rozwijania talentu np. zmianą formy ćwiczeń czy ich częstotliwości, skupiając się niemal wyłącznie na tym, co przychodzi łatwo i bez wysiłku. Takie szkolne praktyki na pewno nie służą rozwojowi kreatywności i efektywności osobistej. Co zatem im sprzyja? W pierwszej kolejności twórcze nauczanie i nauczanie twórczości (Szmidt, 2007)."]