Wyniki wyszukiwania
- Szukane:
-
[Opis = "Kiedy początkujący nauczyciel języka angielskiego staje przed klasą uzbrojony w szczegółowy konspekt, w którym starannie zaplanował każdą minutę lekcji, powinien mieć świadomość, co tak naprawdę sprawia, że lekcja jest udana. W sali lekcyjnej dochodzi do spotkania wiedzy i doświadczenia nauczyciela z oczekiwaniami i umiejętnościami każdego z uczniów. Nauczyciel zarządza grupą i kontroluje przebieg interakcji między wszystkimi jej elementami. Zrozumienie istoty tej interakcji stanowi klucz do udanej lekcji. Udanej, czyli zaprojektowanej w taki sposób, by uczniowie czuli się zaangażowani w proces przyswajania wiedzy. Nauczyciel może zaplanować, czego będzie uczył, ale nie może zaplanować tego, czego nauczą się jego uczniowie. Dobrze zaplanowana i przeprowadzona lekcja rozwija kompetencje kluczowe zarówno nauczyciela, jak i uczniów."]