No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Radość uczenia się. Program nauczania języka polskiegona II poziomie edukacyjnym z elementami techniki pracy umysłowej (szkoła podstawowa)Radość uczenia się. Program nauczania języka polskiegona II poziomie edukacyjnym z elementami techniki pracy umysłowej (szkoła podstawowa)
Add to bibliography
Rady nie od parady, czyli jak uczyć języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiRady nie od parady, czyli jak uczyć języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli – bezpieczeństwo informacyjneRamowe programy szkoleń dla nauczycieli – bezpieczeństwo informacyjne
Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych z zakresu kształcenia myślenia algorytmicznego i nauki programowaniaRamowe programy szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych z zakresu kształcenia myślenia algorytmicznego i nauki programowania
Raport nt. zapotrzebowania na miejsca w MOW w roku szkolnym 2014/2015 Raport nt. zapotrzebowania na miejsca w MOW w roku szkolnym 2014/2015
Razem na rzecz ucznia ze SPE – wspieranie szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogicznąRazem na rzecz ucznia ze SPE – wspieranie szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną
Razem z dzieckiemRazem z dzieckiem
Realizacja podstawy programowej z wychowania fizycznegoRealizacja podstawy programowej z wychowania fizycznego
red.Grzegorz Markiewicz, 2015, Ucząca się szkoła. Od rozwoju jednostek do rozwoju wspólnoty.red.Grzegorz Markiewicz, 2015, Ucząca się szkoła. Od rozwoju jednostek do rozwoju wspólnoty.
red. Grzegorz Mazurkiewicz, 2010,2011, Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Odpowiedzialność.red. Grzegorz Mazurkiewicz, 2010,2011, Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Odpowiedzialność.
redakcja Szymon Grzelak, 2015, Vademecum skutecznej profilaktyki problemów młodzieży. Przewodnik dla samorządowców i praktyków oparty na wynikach badań naukowychredakcja Szymon Grzelak, 2015, Vademecum skutecznej profilaktyki problemów młodzieży. Przewodnik dla samorządowców i praktyków oparty na wynikach badań naukowych
Region, Polska, Europa, Świat. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo dla IV etapu edukacyjnegoRegion, Polska, Europa, Świat. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo dla IV etapu edukacyjnego
Relacja z wizyty studyjnej Sieci uczących się szkół w SłoweniiRelacja z wizyty studyjnej Sieci uczących się szkół w Słowenii
Reportaż z XXII sesji Sejmu Dzieci i MłodzieżyReportaż z XXII sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
Retoryka - praktyka, czyli kilka uwag na temat uczenia sztuki przemawiania (w szkole ponadgimnazjanej)Retoryka - praktyka, czyli kilka uwag na temat uczenia sztuki przemawiania (w szkole ponadgimnazjanej)
Rodzice–szkoła i szkoła–rodzice: wzajemne oczekiwaniaRodzice–szkoła i szkoła–rodzice: wzajemne oczekiwania
Rodzina i szkoła wobec niepełnosprawności dzieckaRodzina i szkoła wobec niepełnosprawności dziecka
Rola internetu w rozwoju kompetencji młodzieży ponadgimnazjalnejRola internetu w rozwoju kompetencji młodzieży ponadgimnazjalnej
Rola i zadania koordynatora sieci współpracy i samokształceniaRola i zadania koordynatora sieci współpracy i samokształcenia
Rozmowa z... Anną Marią Czernow, literaturoznawcą i prezesem Polskiej Sekcji IBBYRozmowa z... Anną Marią Czernow, literaturoznawcą i prezesem Polskiej Sekcji IBBY