No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Jacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieżyJacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży
Add to bibliography
Jadwiga Zarębska, 20.11.2006, Nauczyciele we wrzesniu 2005. Stan i struktura zatrudnieniaJadwiga Zarębska, 20.11.2006, Nauczyciele we wrzesniu 2005. Stan i struktura zatrudnienia
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Dyrektorzy i wicedyrektorzy w szkołach i placówkach. Stan i struktura zatrudnienia we wrześniu 2005 roku.Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Dyrektorzy i wicedyrektorzy w szkołach i placówkach. Stan i struktura zatrudnienia we wrześniu 2005 roku.
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Nauczyciele kształcenia zintegrowanego i wychowania przedszkolnego. Stan i struktura zatrudnienia w roku szkolnym 2002/03 - Dynamika przemianJadwiga Zarębska, 22.11.2006, Nauczyciele kształcenia zintegrowanego i wychowania przedszkolnego. Stan i struktura zatrudnienia w roku szkolnym 2002/03 - Dynamika przemian
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemianJadwiga Zarębska, 22.11.2006, Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemian
Jadwiga Zarębska, 28-11-2006, Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości w szkołach polskich w roku szkolnym 2005/2006Jadwiga Zarębska, 28-11-2006, Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości w szkołach polskich w roku szkolnym 2005/2006
Jadwiga Zarębska, Szkolnictwo gimnazjalne po trzech latach funkcjonowaniaJadwiga Zarębska, Szkolnictwo gimnazjalne po trzech latach funkcjonowania
Jak budować dobrą szkołę? Potencjał i bariery ewaluacji w oświacie.Jak budować dobrą szkołę? Potencjał i bariery ewaluacji w oświacie.
Jak być jeszcze lepszym. Ewaluacja w edukacjiJak być jeszcze lepszym. Ewaluacja w edukacji
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonaleniaJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia
Jak kochać i wymagać. Poradnik dla rodzicówJak kochać i wymagać. Poradnik dla rodziców
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyćJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć
Jak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnejJak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
Jakość edukacji: różnorodne perspektywyJakość edukacji: różnorodne perspektywy
Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznej prowadzonej w latach 2012-2013Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznej prowadzonej w latach 2012-2013
Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2013-2014Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2013-2014
Jakość oświaty jako efekt zarządzania strategicznego. Materiały szkoleniowe dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnegoJakość oświaty jako efekt zarządzania strategicznego. Materiały szkoleniowe dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznegoJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”