No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Ile jest matematyki w podstawach programowych innych przedmiotówIle jest matematyki w podstawach programowych innych przedmiotów
Add to bibliography
Informator o zawodach szkolnictwa zawodowegoInformator o zawodach szkolnictwa zawodowego
Informatyka. Program nauczania – IV etap edukacyjny, zakres rozszerzonyInformatyka. Program nauczania – IV etap edukacyjny, zakres rozszerzony
Informatyka – moja pasja! Program nauczania informatyki w zakresie rozszerzonym dla IV etapu edukacyjnegoInformatyka – moja pasja! Program nauczania informatyki w zakresie rozszerzonym dla IV etapu edukacyjnego
INFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIKINFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIK
Inicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z PasjąInicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z Pasją
Innowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe”Innowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe”
Innowacyjne przykłady zarządzania i finansowania oświaty przez samorządy. Baza dobrych praktykInnowacyjne przykłady zarządzania i finansowania oświaty przez samorządy. Baza dobrych praktyk
Inteligencje wielorakie na zajęciach języka angielskiegoInteligencje wielorakie na zajęciach języka angielskiego
Inteligencje wielorakie na zajęciach języka francuskiegoInteligencje wielorakie na zajęciach języka francuskiego
Inteligencje wielorakie na zajęciach wczesnoszkolnychInteligencje wielorakie na zajęciach wczesnoszkolnych
Interkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystaniaInterkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania
Jacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieżyJacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży
Jadwiga Zarębska, 20.11.2006, Nauczyciele we wrzesniu 2005. Stan i struktura zatrudnieniaJadwiga Zarębska, 20.11.2006, Nauczyciele we wrzesniu 2005. Stan i struktura zatrudnienia
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Dyrektorzy i wicedyrektorzy w szkołach i placówkach. Stan i struktura zatrudnienia we wrześniu 2005 roku.Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Dyrektorzy i wicedyrektorzy w szkołach i placówkach. Stan i struktura zatrudnienia we wrześniu 2005 roku.
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Nauczyciele kształcenia zintegrowanego i wychowania przedszkolnego. Stan i struktura zatrudnienia w roku szkolnym 2002/03 - Dynamika przemianJadwiga Zarębska, 22.11.2006, Nauczyciele kształcenia zintegrowanego i wychowania przedszkolnego. Stan i struktura zatrudnienia w roku szkolnym 2002/03 - Dynamika przemian
Jadwiga Zarębska, 22.11.2006, Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemianJadwiga Zarębska, 22.11.2006, Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemian
Jadwiga Zarębska, 28-11-2006, Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości w szkołach polskich w roku szkolnym 2005/2006Jadwiga Zarębska, 28-11-2006, Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości w szkołach polskich w roku szkolnym 2005/2006
Jadwiga Zarębska, Szkolnictwo gimnazjalne po trzech latach funkcjonowaniaJadwiga Zarębska, Szkolnictwo gimnazjalne po trzech latach funkcjonowania
Jak budować dobrą szkołę? Potencjał i bariery ewaluacji w oświacie.Jak budować dobrą szkołę? Potencjał i bariery ewaluacji w oświacie.