No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Fantastyczna literatura fanmtastycznaFantastyczna literatura fanmtastyczna
Add to bibliography
Filozoficzne dociekania w klasach I–IIIFilozoficzne dociekania w klasach I–III
Fizyka i ja. Program nauczania fizyki dla III i IV etapu edukacyjnego - poziom podstawowyFizyka i ja. Program nauczania fizyki dla III i IV etapu edukacyjnego - poziom podstawowy
FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasobyproFREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasobypro
FRSE – europejskie programy edukacyjneFRSE – europejskie programy edukacyjne
Funkcjonalność modelu szkoły ćwiczeń. Raport z badaniaFunkcjonalność modelu szkoły ćwiczeń. Raport z badania
Funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświatyFunkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty
Geografia – to lubię! Program nauczania geografii, IV etap edukacyjny – zakres rozszerzonyGeografia – to lubię! Program nauczania geografii, IV etap edukacyjny – zakres rozszerzony
Gra o szkołę. tom 2Gra o szkołę. tom 2
Gra o szkołę tom 1Gra o szkołę tom 1
Gra w rankingiGra w rankingi
Grażyna Lewandowicz -Nosal, kwiecień 2016, Literacka przygoda z matematyką i przyrodąGrażyna Lewandowicz -Nosal, kwiecień 2016, Literacka przygoda z matematyką i przyrodą
grudzień 2015grudzień 2015
grudzień 2015, Po co nam e-podręczniki?grudzień 2015, Po co nam e-podręczniki?
Grywalizacja. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem HałasemGrywalizacja. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem Hałasem
Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?
Hanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w OlsztynieHanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Olsztynie
Historia i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacjaHistoria i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja
Historia i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjneHistoria i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne
Historia w podstawie programowej kształcenia ogólnegoHistoria w podstawie programowej kształcenia ogólnego