No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?
Add to bibliography
7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej
7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów
7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii?7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii?
7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej
7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki
7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń
7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa?7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa?
7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej
7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych?7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych?
7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej
8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce
8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej
8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów
8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora
8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej
8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej