No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Efektywna współpraca z biblioteką pedagogiczną – przykład dobrej praktykiEfektywna współpraca z biblioteką pedagogiczną – przykład dobrej praktyki
Add to bibliography
Egzaminacyjne ABCEgzaminacyjne ABC
E-learning – jeszcze pasja czy już rzeczywistość?E-learning – jeszcze pasja czy już rzeczywistość?
Ewaluacja – pomiar, osąd i decyzja, co dalejEwaluacja – pomiar, osąd i decyzja, co dalej
Ewaluacja programu nauczaniaEwaluacja programu nauczania
Ewaluacja w edukacji obywatelskiejEwaluacja w edukacji obywatelskiej
Ewaluacja w szkole – najistotniejsze zmiany w nadzorze pedagogicznymEwaluacja w szkole – najistotniejsze zmiany w nadzorze pedagogicznym
Ewaluacja zewnętrzna w szkole – dialog dla rozwojuEwaluacja zewnętrzna w szkole – dialog dla rozwoju
Fantastyczna literatura fanmtastycznaFantastyczna literatura fanmtastyczna
Filozoficzne dociekania w klasach I–IIIFilozoficzne dociekania w klasach I–III
FRSE – europejskie programy edukacyjneFRSE – europejskie programy edukacyjne
Funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświatyFunkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty
Gra w rankingiGra w rankingi
Grażyna Lewandowicz -Nosal, kwiecień 2016, Literacka przygoda z matematyką i przyrodąGrażyna Lewandowicz -Nosal, kwiecień 2016, Literacka przygoda z matematyką i przyrodą
grudzień 2015grudzień 2015
grudzień 2015, Po co nam e-podręczniki?grudzień 2015, Po co nam e-podręczniki?
Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?
Hanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w OlsztynieHanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Olsztynie
Historia i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjneHistoria i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne
Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii?Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii?