No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
5.1 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji biologicznej5.1 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji biologicznej
Add to bibliography
5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej
5.3 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji fizycznej5.3 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji fizycznej
5.4 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji geograficznej5.4 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji geograficznej
6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej
6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej
7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej
7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej
7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej
7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej
8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej
8.3 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV – VIII szkoły podstawowej8.3 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV – VIII szkoły podstawowej
8.4 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej8.4 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej
9.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z biologii9.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z biologii
9.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z chemii9.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z chemii
9.3 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z fizyki9.3 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z fizyki
9.4 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z geografii9.4 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z geografii