No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Nauka dzieci najmłodszych wsparta TIKNauka dzieci najmłodszych wsparta TIK
Add to bibliography
Nawyki żywieniowe dzieci i młodzieży szkolnejNawyki żywieniowe dzieci i młodzieży szkolnej
(Nie)zwykla książka w swiecie 2.0(Nie)zwykla książka w swiecie 2.0
Niemiecki już w przedszkoluNiemiecki już w przedszkolu
Nie ściągaj! O potrzebie kampanii na rzecz uczciwości edukacyjnejNie ściągaj! O potrzebie kampanii na rzecz uczciwości edukacyjnej
Nowa jakość edukacji – dwa lata pracy z nową podstawą programową w gimnazjumNowa jakość edukacji – dwa lata pracy z nową podstawą programową w gimnazjum
Nowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktykaNowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktyka
Nowe formy pracy W-M ODN w OlsztynieNowe formy pracy W-M ODN w Olsztynie
Nowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnychNowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnych
Nowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkołyNowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkoły
Nowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznychNowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznych
Obszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistośćObszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość
O budzeniu dusz… i pracy w sieciO budzeniu dusz… i pracy w sieci
Oczekiwane kompetencje dyrektora szkołyOczekiwane kompetencje dyrektora szkoły
Oczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem"Oczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem"
Od diagnozy do rozwiązańOd diagnozy do rozwiązań
Od scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanejOd scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej
Od „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznikOd „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik
O ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywyO ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywy
Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”