Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w przepisach prawa – najważniejsze regulacje - Emilia WojdyłaBezpieczeństwo dzieci i młodzieży w przepisach prawa – najważniejsze regulacje - Emilia Wojdyła
Dodaj do bibliografii
Bezpieczeństwo uczniów w cyberprzestrzeni - Anna AndrzejewskaBezpieczeństwo uczniów w cyberprzestrzeni - Anna Andrzejewska
Bezpieczne funkcjonowanie ucznia z dysfunkcją wzroku w szkoleBezpieczne funkcjonowanie ucznia z dysfunkcją wzroku w szkole
Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Olsztynie - Hanna OkońskaBiblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Olsztynie - Hanna Okońska
Bibliotekarz – jego kompetencje i rola w funkcjonowaniu polskich i amerykańskich bibliotek - Grzegorz GmiterekBibliotekarz – jego kompetencje i rola w funkcjonowaniu polskich i amerykańskich bibliotek - Grzegorz Gmiterek
Centra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna GębaCentra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna Gęba
Ciekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-SędzickaCiekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-Sędzicka
Co jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta GajewskaCo jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta Gajewska
Co jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz TaboryskiCo jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz Taboryski
Cyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka ZdrojewskaCyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka Zdrojewska
Czas na czytanieCzas na czytanie
Czy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna WalskaCzy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna Walska
Czy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej WojcieszekCzy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Czy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna AntczakCzy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna Antczak
Czy nauczyciele polubili komputery? - Krzysztof Łysak; Jacek Wołowiec; Elżbieta Dudek; Anna TrawkaCzy nauczyciele polubili komputery? - Krzysztof Łysak; Jacek Wołowiec; Elżbieta Dudek; Anna Trawka
Czytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa StanisławczykCzytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa Stanisławczyk
Czytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata SwędrowskaCzytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata Swędrowska
Czy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa OstaszewskaCzy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa Ostaszewska
Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”
Dlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-SosnowskaDlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-Sosnowska