Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Jak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław HojnackiJak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław Hojnacki
Dodaj do bibliografii
Jak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina MielnikJak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina Mielnik
Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej WyrozembskiJak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej Wyrozembski
Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta PobiegaJak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta Pobiega
Jak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd NeymanJak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd Neyman
Jak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole? - Wiesława KrysaJak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole? - Wiesława Krysa
Jak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnej - Justyna SobotaJak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnej - Justyna Sobota
Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły? - Ewa SkibaJak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły? - Ewa Skiba
Języki obce w sieci - Katarzyna GutJęzyki obce w sieci - Katarzyna Gut
Każde dziecko jest zdolne - Katarzyna ZawadzkaKażde dziecko jest zdolne - Katarzyna Zawadzka
Kiedy wielokulturowość klasy szkolnej staje się zagrożeniem dla bezpieczeństwa dzieci i młodzieży? - Urszula JędrzejczykKiedy wielokulturowość klasy szkolnej staje się zagrożeniem dla bezpieczeństwa dzieci i młodzieży? - Urszula Jędrzejczyk
Klimat dla zdolności i talentów w szkole – refleksje bardzo osobiste - Dorota KuleszaKlimat dla zdolności i talentów w szkole – refleksje bardzo osobiste - Dorota Kulesza
Kompetencje kluczowe – przygotowanie do życia - Małgorzata WojnarowskaKompetencje kluczowe – przygotowanie do życia - Małgorzata Wojnarowska
Kompetencje małego dziecka w szkole - Wiesława KrysaKompetencje małego dziecka w szkole - Wiesława Krysa
Kompetencje nauczyciela w rozwiązywaniu problemów uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym - Krzysztof Andrzej WojcieszekKompetencje nauczyciela w rozwiązywaniu problemów uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Kompetencje nauczycieli wszystkich przedmiotów oraz poziomów edukacyjnych w cyfrowej szkole - Małgorzata RostkowskaKompetencje nauczycieli wszystkich przedmiotów oraz poziomów edukacyjnych w cyfrowej szkole - Małgorzata Rostkowska
Konstruowanie narzędzi ewaluacji działań wychowawczych i profilaktycznych podejmowanych w szkole - Jarosław HaładudaKonstruowanie narzędzi ewaluacji działań wychowawczych i profilaktycznych podejmowanych w szkole - Jarosław Haładuda
Korczak: nauczyciel nauczycieli - Agnieszka BrodowskaKorczak: nauczyciel nauczycieli - Agnieszka Brodowska
Książki dla przedszkolaków - Grażyna Lewandowicz-NosalKsiążki dla przedszkolaków - Grażyna Lewandowicz-Nosal
Książki zbójeckie. Trudne tematy w literaturze dla dzieci i młodzieży - Anna Maria CzernowKsiążki zbójeckie. Trudne tematy w literaturze dla dzieci i młodzieży - Anna Maria Czernow