Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Innowacyjne działania w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnyc hw edukacji ucznia z zespołem Aspergera - Anna PłusaInnowacyjne działania w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnyc hw edukacji ucznia z zespołem Aspergera - Anna Płusa
Dodaj do bibliografii
Interkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania - Joanna LizutInterkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania - Joanna Lizut
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat” - Elżbieta Tołwińska-KrólikowskaJak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat” - Elżbieta Tołwińska-Królikowska
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław KordzińskiJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław Kordziński
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa KaniowskaJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa Kaniowska
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz BerczyńskiJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz Berczyński
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela NawrotJakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela Nawrot
Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika AndrzejewskaJak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika Andrzejewska
Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna LeśniewskaJak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna Leśniewska
Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa BaciaJak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa Bacia
Jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna LeśniewskaJak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna Leśniewska
Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta OkuniewskaJak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta Okuniewska
Jak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena GoetzJak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena Goetz
Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi? - Jacek Pyżalski; Piotr Plichta; Kamila KnolJak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi? - Jacek Pyżalski; Piotr Plichta; Kamila Knol
Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką? - Małgorzata ŻytkoJak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką? - Małgorzata Żytko
Jak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław HojnackiJak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław Hojnacki
Jak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina MielnikJak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina Mielnik
Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej WyrozembskiJak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej Wyrozembski
Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta PobiegaJak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta Pobiega
Jak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd NeymanJak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd Neyman