Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
FRSE – europejskie programy edukacyjne; Grand Kids’ Grandparents; Grandparent’s experience in love: grandchildren - Agnieszka Gierzyńska-Kierwińska; Anna Urbasik; Beata LenartowiczFRSE – europejskie programy edukacyjne; Grand Kids’ Grandparents; Grandparent’s experience in love: grandchildren - Agnieszka Gierzyńska-Kierwińska; Anna Urbasik; Beata Lenartowicz
Dodaj do bibliografii
Funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty - Teresa KaniowskaFunkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty - Teresa Kaniowska
Gimnazjaliści i licealiści w internecie – zachowania i bezpieczeństwo - Marcin BochenekGimnazjaliści i licealiści w internecie – zachowania i bezpieczeństwo - Marcin Bochenek
Gra w rankingi - Marcin SmolikGra w rankingi - Marcin Smolik
Historia i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne - Grzegorz SzymanowskiHistoria i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne - Grzegorz Szymanowski
Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii? - Daniel SiemińskiHistoria z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii? - Daniel Siemiński
INFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIK - Mariusz MalinowskiINFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIK - Mariusz Malinowski
Inicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z Pasją - Magda Mierzwińska; Anna KertyczakInicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z Pasją - Magda Mierzwińska; Anna Kertyczak
Innowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe” - Dariusz PietrzykInnowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe” - Dariusz Pietrzyk
Innowacyjne działania w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnyc hw edukacji ucznia z zespołem Aspergera - Anna PłusaInnowacyjne działania w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnyc hw edukacji ucznia z zespołem Aspergera - Anna Płusa
Interkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania - Joanna LizutInterkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania - Joanna Lizut
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat” - Elżbieta Tołwińska-KrólikowskaJak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat” - Elżbieta Tołwińska-Królikowska
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław KordzińskiJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław Kordziński
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa KaniowskaJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa Kaniowska
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz BerczyńskiJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz Berczyński
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela NawrotJakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela Nawrot
Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika AndrzejewskaJak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika Andrzejewska
Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna LeśniewskaJak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna Leśniewska
Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa BaciaJak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa Bacia
Jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna LeśniewskaJak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna Leśniewska