Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Po pierwsze – nie zwariować - Małgorzata Fiejdasz-KaczyńskaPo pierwsze – nie zwariować - Małgorzata Fiejdasz-Kaczyńska
Dodaj do bibliografii
Porozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka DobrowolskaPorozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka Dobrowolska
Portret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna RoczekPortret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna Roczek
Postępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-KocPostępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-Koc
Powstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria JanuszewskaPowstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria Januszewska
Praca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława KrysaPraca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława Krysa
Praca z uczniem zdolnym w kontekście nowych zmian prawnych - Katarzyna LeśniewskaPraca z uczniem zdolnym w kontekście nowych zmian prawnych - Katarzyna Leśniewska
Proces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach - Mariola Szymczak; Iwona SzwedProces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach - Mariola Szymczak; Iwona Szwed
Profil kompetencyjny szkolnych organizatorów rozwoju edukacji - Dorota CzerwonkaProfil kompetencyjny szkolnych organizatorów rozwoju edukacji - Dorota Czerwonka
Program Golden Five. Wspieranie szkół przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne - Joanna SzymańskaProgram Golden Five. Wspieranie szkół przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne - Joanna Szymańska
Projekty Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) – gdzie szukać informacji? - Jakub Osiński; Agnieszka PietrykaProjekty Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) – gdzie szukać informacji? - Jakub Osiński; Agnieszka Pietryka
Projekt „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” - Anna NiedzielskaProjekt „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” - Anna Niedzielska
Projekt „TalentGame” - Małgorzata DąbrowskaProjekt „TalentGame” - Małgorzata Dąbrowska
Przemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna WęgrzynowskaPrzemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna Węgrzynowska
Przewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika JędrzejewskaPrzewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika Jędrzejewska
Przez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena MularzukPrzez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena Mularzuk
Przygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław WłodarskiPrzygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław Włodarski
Przyroda – jeden przedmiot, wiele możliwości - Grażyna SkirmunttPrzyroda – jeden przedmiot, wiele możliwości - Grażyna Skirmuntt
Psychologiczne i społeczne aspekty oceniania - Elżbieta Koźniewska; Bogusława KalinowskaPsychologiczne i społeczne aspekty oceniania - Elżbieta Koźniewska; Bogusława Kalinowska
Razem na rzecz ucznia ze SPE – wspieranie szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną - Izabela RodakRazem na rzecz ucznia ze SPE – wspieranie szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną - Izabela Rodak