Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
O systemowych rozwiązaniach w pracy z uczniem zdolnym - Dorota MacanderO systemowych rozwiązaniach w pracy z uczniem zdolnym - Dorota Macander
Dodaj do bibliografii
O zmianach w części pisemnej egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowym - Wioletta KozakO zmianach w części pisemnej egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowym - Wioletta Kozak
Patriotyzm z pokolenia na pokolenie - Magdalena GoetzPatriotyzm z pokolenia na pokolenie - Magdalena Goetz
Pedagog w zmieniającej się szkolnej rzeczywistości - Bożena MossakowskaPedagog w zmieniającej się szkolnej rzeczywistości - Bożena Mossakowska
Perspektywy kształcenia zawodowego wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i ich społecznej readaptacji w świetle zmienionych przepisów prawa - Halina WyjadłowskaPerspektywy kształcenia zawodowego wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i ich społecznej readaptacji w świetle zmienionych przepisów prawa - Halina Wyjadłowska
Pierwsze kroki w szkole i znaczenie pierwszych spotkań. Dlaczego Korczak miał rację? - Krzysztof Andrzej WojcieszekPierwsze kroki w szkole i znaczenie pierwszych spotkań. Dlaczego Korczak miał rację? - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Po co nam e-podręczniki?Po co nam e-podręczniki?
Podążaj za tym, który wie –- zaproszenie do „Biblioteki z Pasją” - Danuta BrzezińskaPodążaj za tym, który wie –- zaproszenie do „Biblioteki z Pasją” - Danuta Brzezińska
Polityka szkoły w zakresie zdrowego odżywiania - Katarzyna StępniakPolityka szkoły w zakresie zdrowego odżywiania - Katarzyna Stępniak
Pomysł na lekcje z Szymborską, czyli o korelacji międzyprzedmiotowej słów kilka - Emilia GrochowskaPomysł na lekcje z Szymborską, czyli o korelacji międzyprzedmiotowej słów kilka - Emilia Grochowska
Po pierwsze – nie zwariować - Małgorzata Fiejdasz-KaczyńskaPo pierwsze – nie zwariować - Małgorzata Fiejdasz-Kaczyńska
Porozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka DobrowolskaPorozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka Dobrowolska
Portret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna RoczekPortret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna Roczek
Postępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-KocPostępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-Koc
Powstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria JanuszewskaPowstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria Januszewska
Praca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława KrysaPraca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława Krysa
Praca z uczniem zdolnym w kontekście nowych zmian prawnych - Katarzyna LeśniewskaPraca z uczniem zdolnym w kontekście nowych zmian prawnych - Katarzyna Leśniewska
Proces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach - Mariola Szymczak; Iwona SzwedProces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach - Mariola Szymczak; Iwona Szwed
Profil kompetencyjny szkolnych organizatorów rozwoju edukacji - Dorota CzerwonkaProfil kompetencyjny szkolnych organizatorów rozwoju edukacji - Dorota Czerwonka
Program Golden Five. Wspieranie szkół przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne - Joanna SzymańskaProgram Golden Five. Wspieranie szkół przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne - Joanna Szymańska