Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Centra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna GębaCentra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna Gęba
Dodaj do bibliografii
Ciekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-SędzickaCiekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-Sędzicka
Co jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta GajewskaCo jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta Gajewska
Co jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz TaboryskiCo jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz Taboryski
Cyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka ZdrojewskaCyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka Zdrojewska
Czas na czytanieCzas na czytanie
Czy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna WalskaCzy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna Walska
Czy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej WojcieszekCzy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Czy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna AntczakCzy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna Antczak
Czy nauczyciele polubili komputery? - Krzysztof Łysak; Jacek Wołowiec; Elżbieta Dudek; Anna TrawkaCzy nauczyciele polubili komputery? - Krzysztof Łysak; Jacek Wołowiec; Elżbieta Dudek; Anna Trawka
Czytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa StanisławczykCzytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa Stanisławczyk
Czytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata SwędrowskaCzytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata Swędrowska
Czy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa OstaszewskaCzy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa Ostaszewska
Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”
Dlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-SosnowskaDlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-Sosnowska
Dlaczego warto nawiązać współpracę z organizacją pozarządową - Marcin WojtalikDlaczego warto nawiązać współpracę z organizacją pozarządową - Marcin Wojtalik
Dla polskiej oświaty Projekty z klasą 2.0 - Agata ŁuczyńskaDla polskiej oświaty Projekty z klasą 2.0 - Agata Łuczyńska
Doskonalić doskonalenie, czyli kompleksowe wspieranie szkół i placówek oświatowych - Ewa Jakubowska; Anna Zakrzewska-ZamoraDoskonalić doskonalenie, czyli kompleksowe wspieranie szkół i placówek oświatowych - Ewa Jakubowska; Anna Zakrzewska-Zamora
Drogowskazy prawne - 1/2012Drogowskazy prawne - 1/2012
Drogowskazy prawne - 1/2013Drogowskazy prawne - 1/2013