Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Nawyki żywieniowe dzieci i młodzieży szkolnej - Gabriela Kierzkowska; Anna MayerNawyki żywieniowe dzieci i młodzieży szkolnej - Gabriela Kierzkowska; Anna Mayer
Dodaj do bibliografii
(Nie)zwykła książka w świecie 2.0 - Małgorzata Urbanowicz(Nie)zwykła książka w świecie 2.0 - Małgorzata Urbanowicz
Niemiecki już w przedszkolu - Christoph MohrNiemiecki już w przedszkolu - Christoph Mohr
Nie ściągaj! O potrzebie kampanii na rzecz uczciwości edukacyjnej - Zofia LisieckaNie ściągaj! O potrzebie kampanii na rzecz uczciwości edukacyjnej - Zofia Lisiecka
Nowa jakość edukacji – dwa lata pracy z nową podstawą programową w gimnazjum - Małgorzata JackowskaNowa jakość edukacji – dwa lata pracy z nową podstawą programową w gimnazjum - Małgorzata Jackowska
Nowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktyka - Iwona SobkaNowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktyka - Iwona Sobka
Nowe formy pracy W-M ODN w Olsztynie - Ewa NosowiczNowe formy pracy W-M ODN w Olsztynie - Ewa Nosowicz
Nowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnych - Wojciech KreftNowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnych - Wojciech Kreft
Nowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkoły - Józef BednarekNowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkoły - Józef Bednarek
Nowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznych - Marzenna CzarnockaNowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznych - Marzenna Czarnocka
Obszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz KamińskiObszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz Kamiński
O budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna LeśniewskaO budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna Leśniewska
Oczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej PeryOczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej Pery
Oczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena JasińskaOczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena Jasińska
Odczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina KalinowskaOdczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina Kalinowska
Od diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja KapciaOd diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja Kapcia
Od scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej - Danuta PyrdołOd scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej - Danuta Pyrdoł
Od „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik - Dorota Kwinta; José Carlos Costa DiasOd „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik - Dorota Kwinta; José Carlos Costa Dias
O ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywyO ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywy
Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”