Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
Dodaj do bibliografii
6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo
7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo
7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo
8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak
8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak
9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka
9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka
9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Anna Jeżewska9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Anna Jeżewska
9.4 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji fizycznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka9.4 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji fizycznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka