Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Polonistyczny proces dydaktyczny w świetle nowej podstawy programowej - Sławomir Jacek ŻurekPolonistyczny proces dydaktyczny w świetle nowej podstawy programowej - Sławomir Jacek Żurek
Dodaj do bibliografii
Poradnik dla dyrektora gimnazjum - Ramowe plany nauczania - Alicja Kapcia, Dorota Kulesza, Jacek RudnikPoradnik dla dyrektora gimnazjum - Ramowe plany nauczania - Alicja Kapcia, Dorota Kulesza, Jacek Rudnik
Poradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczania - Dorota Derecka, Tomasz Derecki, Zbigniew SobórPoradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczania - Dorota Derecka, Tomasz Derecki, Zbigniew Sobór
Poradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczania - Beata Domerecka, Izabela Leśniewska, Ryszard Sikora, Piotr TałanPoradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczania - Beata Domerecka, Izabela Leśniewska, Ryszard Sikora, Piotr Tałan
Powietrze - coś czy nic - Piotr KowalczykPowietrze - coś czy nic - Piotr Kowalczyk
Praca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nowej reformy programowej - Sławomir Jacek ŻurekPraca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nowej reformy programowej - Sławomir Jacek Żurek
Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik nauczyciela - Celina Zbrzeźna; Anita Przybyszewska-Pietrasiak; Grazyna Ratajczak-NadolskaPraca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik nauczyciela - Celina Zbrzeźna; Anita Przybyszewska-Pietrasiak; Grazyna Ratajczak-Nadolska
Prawa człowieka. Poradnik nauczyciela - red. Katarzyna KoszewskaPrawa człowieka. Poradnik nauczyciela - red. Katarzyna Koszewska
Problemy z podziałem na grupy i dobraniem podręcznika w pytaniach nauczycieli języków obcych - Joanna GregorczykProblemy z podziałem na grupy i dobraniem podręcznika w pytaniach nauczycieli języków obcych - Joanna Gregorczyk
Programy nauczaniaw rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja - Pod redakcją Teresa Kosyra-CieślakProgramy nauczaniaw rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja - Pod redakcją Teresa Kosyra-Cieślak
Projekt edukacyjny w gimnazjum wobec nowej podstawy kształcenia ogólnego z języka polskiego - Teresa Kosyra - CieślakProjekt edukacyjny w gimnazjum wobec nowej podstawy kształcenia ogólnego z języka polskiego - Teresa Kosyra - Cieślak
Projekt uczniowski na lekcjach wiedzy o społeczeństwie - Alicja PacewiczProjekt uczniowski na lekcjach wiedzy o społeczeństwie - Alicja Pacewicz
Przedmiot i kryteria oceny wychowania fizycznego - Tomasz FrołowiczPrzedmiot i kryteria oceny wychowania fizycznego - Tomasz Frołowicz
Pytania i odpowiedzi dotyczące nowej podstawy programowej przedmiotu język obcy nowożytny w świetle obowiązujących dokumentów - Barbara Czarnecka-CichaPytania i odpowiedzi dotyczące nowej podstawy programowej przedmiotu język obcy nowożytny w świetle obowiązujących dokumentów - Barbara Czarnecka-Cicha
Retoryka - praktyka, czyli kilka uwag na temat uczenia sztuki przemawiania (w szkole ponadgimnazjanej) - Teresa Kosyra - CieślakRetoryka - praktyka, czyli kilka uwag na temat uczenia sztuki przemawiania (w szkole ponadgimnazjanej) - Teresa Kosyra - Cieślak
Samoocena pracy nauczyciela wiedzy o społeczeństwie - Małgorzata OsińskaSamoocena pracy nauczyciela wiedzy o społeczeństwie - Małgorzata Osińska
Test Coopera - Tomasz FrołowiczTest Coopera - Tomasz Frołowicz
Tom 1 Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolnaTom 1 Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Tom 2 Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceumTom 2 Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum
Tom 3 Języki obce w szkole podstawowej, gimnazjum i liceumTom 3 Języki obce w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum