Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis
Dodaj do bibliografii
6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.2 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Poradnik Mentora - Aleksandra Zaparucha6.2 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Poradnik Mentora - Aleksandra Zaparucha
6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis
6.3 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha6.3 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha
6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis
6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis6.4 Realizacja treści profilaktycznych w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis
7.1 CLIL w praktyce - Teoria w pigułce - Aleksandra Zaparucha7.1 CLIL w praktyce - Teoria w pigułce - Aleksandra Zaparucha
7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? - Jacek Stańdo
7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej - Elżbieta Szedzianis7.1 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji biologicznej - Elżbieta Szedzianis
7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo
7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło