Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
Dodaj do bibliografii
5.2 TIK - Poradnik Mentora - Anna Basińska5.2 TIK - Poradnik Mentora - Anna Basińska
5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej - Krzysztof Błaszczak5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej - Krzysztof Błaszczak
5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
5.3 Przygotowanie animacji komputerowych, rejestracja wideo oraz edycja filmów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo5.3 Przygotowanie animacji komputerowych, rejestracja wideo oraz edycja filmów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
5.3 TIK - Zeszyt ćwiczeń; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Anna Basińska5.3 TIK - Zeszyt ćwiczeń; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Anna Basińska
5.3 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji fizycznej - Tomasz Greczyło5.3 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji fizycznej - Tomasz Greczyło
5.4 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji geograficznej - Magdalena Jankun5.4 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji geograficznej - Magdalena Jankun
6.1 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha6.1 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha
6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis6.1 Realizacja projektów uczniowskich w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis
6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.2 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Poradnik Mentora - Aleksandra Zaparucha6.2 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Poradnik Mentora - Aleksandra Zaparucha
6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis6.2 Realizacja projektów uczniowskich w ramach ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis
6.3 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha6.3 CLIL jako nowatorska metoda nauczania - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha
6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis6.3 Realizacja treści profilaktycznych w ramach edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis
6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo