Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Przewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Świeży; Maciej Kocurek; Irmina Wachna-Sosin; Iwona SołtysińskaPrzewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Świeży; Maciej Kocurek; Irmina Wachna-Sosin; Iwona Sołtysińska
Dodaj do bibliografii
Przewodnik metodyczny do filmu krótkometrażowego "O chrześcijańskich korzeniach Polski" - Magdalena KrykPrzewodnik metodyczny do filmu krótkometrażowego "O chrześcijańskich korzeniach Polski" - Magdalena Kryk
Przewodnik po wymaganiachPrzewodnik po wymaganiach
Przewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika JędrzejewskaPrzewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika Jędrzejewska
Przez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena MularzukPrzez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena Mularzuk
Przygoda ucznia. Techniki efektywnej nauki w praktyce szkolnej - Alina PlisPrzygoda ucznia. Techniki efektywnej nauki w praktyce szkolnej - Alina Plis
Przygoda z Klio. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo w szkole podstawowej – II etap edukacyjny - Małgorzata WojnarowskaPrzygoda z Klio. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo w szkole podstawowej – II etap edukacyjny - Małgorzata Wojnarowska
Przygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. Propozycje dla jednostek samorządu terytorialnego - red. Jan HerczyńskiPrzygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. Propozycje dla jednostek samorządu terytorialnego - red. Jan Herczyński
Przygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław WłodarskiPrzygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław Włodarski
Przykładowe metody i formy pracy na lekcjach matematyki dla uczniów słabowidzących w klasie zróżnicowanej pod względem potrzeb edukacyjnych w ogólnodostępnej szkole podstawowej - Maria Dorota Kaliszan-KaźmierczakPrzykładowe metody i formy pracy na lekcjach matematyki dla uczniów słabowidzących w klasie zróżnicowanej pod względem potrzeb edukacyjnych w ogólnodostępnej szkole podstawowej - Maria Dorota Kaliszan-Kaźmierczak
Przyroda i nauka. Program nauczania przyrody w szkole ponadgimnazjalnej - Urszula BartoszekPrzyroda i nauka. Program nauczania przyrody w szkole ponadgimnazjalnej - Urszula Bartoszek
Przyroda – interdyscyplinarne spojrzenie na świat. Program nauczania przyrody w szkole ponadgimnazjalnej - Krzysztof Błaszczak; Magdalena JankunPrzyroda – interdyscyplinarne spojrzenie na świat. Program nauczania przyrody w szkole ponadgimnazjalnej - Krzysztof Błaszczak; Magdalena Jankun
Przyroda – jeden przedmiot, wiele możliwości - Grażyna SkirmunttPrzyroda – jeden przedmiot, wiele możliwości - Grażyna Skirmuntt
Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik metodyczny - Zespół ProjektowyPrzyroda w szkole ponadgimnazjalnej. Poradnik metodyczny - Zespół Projektowy
Przywództwo i zmiana w edukacji. Ewaluacja jako mechanizm doskonalenia - red. Grzegorz MazurkiewiczPrzywództwo i zmiana w edukacji. Ewaluacja jako mechanizm doskonalenia - red. Grzegorz Mazurkiewicz
Przywództwo w zarządzaniu szkołą - Joanna M. MichalakPrzywództwo w zarządzaniu szkołą - Joanna M. Michalak
Psychologiczne i społeczne aspekty oceniania - Elżbieta Koźniewska; Bogusława KalinowskaPsychologiczne i społeczne aspekty oceniania - Elżbieta Koźniewska; Bogusława Kalinowska
Pytam, badam, rozumiem. Program nauczania biologii w gimnazjum oraz w szkole ponadgimnzjalnej zakres podstawowy - Urszula GrygierPytam, badam, rozumiem. Program nauczania biologii w gimnazjum oraz w szkole ponadgimnzjalnej zakres podstawowy - Urszula Grygier
Pytania i odpowiedzi dotyczące nowej podstawy programowej przedmiotu język obcy nowożytny w świetle obowiązujących dokumentów - Barbara Czarnecka-CichaPytania i odpowiedzi dotyczące nowej podstawy programowej przedmiotu język obcy nowożytny w świetle obowiązujących dokumentów - Barbara Czarnecka-Cicha
Rada oświatowa w opiniach władz samorządowych i środowisk związanych z lokalną edukacją – raport z badania - Elżbieta Gozdowska; Danuta UrygaRada oświatowa w opiniach władz samorządowych i środowisk związanych z lokalną edukacją – raport z badania - Elżbieta Gozdowska; Danuta Uryga