Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Przed progiem. Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać? - Dorota Sumińska; Małgorzata Skura; Michał LisickiPrzed progiem. Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać? - Dorota Sumińska; Małgorzata Skura; Michał Lisicki
Dodaj do bibliografii
Przedszkole promujące zdrowie - Magdalena Woynarowska-Sołdan; Barbara WoynarowskaPrzedszkole promujące zdrowie - Magdalena Woynarowska-Sołdan; Barbara Woynarowska
Przemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE. Materiały pokonferencyjne - red. Małgorzata Kummant; Autorzy: Wanda Baranowska; Krzysztof J. Kwiatkowski; Piotr Plichta; Wiesław Poleszak; Małgorzata SekulowiczPrzemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE. Materiały pokonferencyjne - red. Małgorzata Kummant; Autorzy: Wanda Baranowska; Krzysztof J. Kwiatkowski; Piotr Plichta; Wiesław Poleszak; Małgorzata Sekulowicz
Przemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE -część 2.Materiały pokonferencyjne. - Wioletta Jaskólska -redaktor prowadzący; Krzysztof Durnaś; Piotr Plichta; Joanna Szymańska; Joanna WęgrzynowskaPrzemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE -część 2.Materiały pokonferencyjne. - Wioletta Jaskólska -redaktor prowadzący; Krzysztof Durnaś; Piotr Plichta; Joanna Szymańska; Joanna Węgrzynowska
Przemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna WęgrzynowskaPrzemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna Węgrzynowska
Przemoc w rodzinie-działania pracowników oświaty - Katarzyna Fenik-Gaberle; Renata KałuckaPrzemoc w rodzinie-działania pracowników oświaty - Katarzyna Fenik-Gaberle; Renata Kałucka
Przemoc w rodzinie wobec dziecka. Procedury interwencyjne w szkole - Pod redakcją Jolanty ZmarzlikPrzemoc w rodzinie wobec dziecka. Procedury interwencyjne w szkole - Pod redakcją Jolanty Zmarzlik
Przepisy prawa a planowanie, organizacja i prowadzenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży - Krystyna MuchaPrzepisy prawa a planowanie, organizacja i prowadzenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży - Krystyna Mucha
Przeszłość dla przyszłości. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok - Katarzyna Stefania PanimaszPrzeszłość dla przyszłości. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok - Katarzyna Stefania Panimasz
Przewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Kocurek; Iwona Sołtysińska; Maciej Świeży; Irmina Wachna-SosinPrzewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Kocurek; Iwona Sołtysińska; Maciej Świeży; Irmina Wachna-Sosin
Przewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Świeży; Maciej Kocurek; Irmina Wachna-Sosin; Iwona SołtysińskaPrzewodnik metodyczny dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia - Maciej Świeży; Maciej Kocurek; Irmina Wachna-Sosin; Iwona Sołtysińska
Przewodnik metodyczny do filmu krótkometrażowego "O chrześcijańskich korzeniach Polski" - Magdalena KrykPrzewodnik metodyczny do filmu krótkometrażowego "O chrześcijańskich korzeniach Polski" - Magdalena Kryk
Przewodnik po wymaganiachPrzewodnik po wymaganiach
Przewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika JędrzejewskaPrzewrót kopernikański w uczeniu (się) - Anna Dziama; Monika Jędrzejewska
Przez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena MularzukPrzez ucho do nauki - Joanna Ratyńska; Magdalena Brozio; Marzena Mularzuk
Przygoda ucznia. Techniki efektywnej nauki w praktyce szkolnej - Alina PlisPrzygoda ucznia. Techniki efektywnej nauki w praktyce szkolnej - Alina Plis
Przygoda z Klio. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo w szkole podstawowej – II etap edukacyjny - Małgorzata WojnarowskaPrzygoda z Klio. Program nauczania przedmiotu Historia i społeczeństwo w szkole podstawowej – II etap edukacyjny - Małgorzata Wojnarowska
Przygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. Propozycje dla jednostek samorządu terytorialnego - red. Jan HerczyńskiPrzygotowanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. Propozycje dla jednostek samorządu terytorialnego - red. Jan Herczyński
Przygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław WłodarskiPrzygotowanie szkoły do reformy IV etapu edukacyjnego. Nasze doświadczenia i wybór strategii wobec nowych wyzwań - Wiesław Włodarski
Przykładowe metody i formy pracy na lekcjach matematyki dla uczniów słabowidzących w klasie zróżnicowanej pod względem potrzeb edukacyjnych w ogólnodostępnej szkole podstawowej - Maria Dorota Kaliszan-KaźmierczakPrzykładowe metody i formy pracy na lekcjach matematyki dla uczniów słabowidzących w klasie zróżnicowanej pod względem potrzeb edukacyjnych w ogólnodostępnej szkole podstawowej - Maria Dorota Kaliszan-Kaźmierczak