Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
4.2 Jak wykorzystać łamigłówkii zagadki w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo4.2 Jak wykorzystać łamigłówkii zagadki w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo
Dodaj do bibliografii
4.2 Motywacja - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Marcin Stanowski4.2 Motywacja - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Marcin Stanowski
4.2 Sporządzanie atrakcyjnych i przejrzystych prezentacji multimedialnych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo4.2 Sporządzanie atrakcyjnych i przejrzystych prezentacji multimedialnych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
4.3 Aktywność badawcza uczniów w edukacji fizycznej w szkole ponadpodstawowej - Andrzej Fogt4.3 Aktywność badawcza uczniów w edukacji fizycznej w szkole ponadpodstawowej - Andrzej Fogt
4.3 Jak rozwijać myślenie logiczne w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo4.3 Jak rozwijać myślenie logiczne w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo
4.3 Motywacja - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski4.3 Motywacja - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski
4.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo4.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
4.4 Aktywność badawcza uczniów w edukacji geograficznej w szkole ponadpodstawowej - Paulina Kamińska4.4 Aktywność badawcza uczniów w edukacji geograficznej w szkole ponadpodstawowej - Paulina Kamińska
4.4 Jak wykorzystać techniki gamifikacyjne w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo4.4 Jak wykorzystać techniki gamifikacyjne w edukacji matematycznej? - Jacek Stańdo
4.4 Przygotowanie i publikowanie stron internetowych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo4.4 Przygotowanie i publikowanie stron internetowych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
5.1 Jak wykorzystać metody problemowe w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.1 Jak wykorzystać metody problemowe w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
5.1 TIK - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Anna Basińska5.1 TIK - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Anna Basińska
5.1 Tworzenie grafik komputerowych i cyfrowa rejestracja obrazów oraz ich edycja - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo5.1 Tworzenie grafik komputerowych i cyfrowa rejestracja obrazów oraz ich edycja - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
5.1 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji biologicznej - Barbara Jaworska5.1 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji biologicznej - Barbara Jaworska
5.2 Generowanie dźwięków komputerowych i rejestracja sygnałów audio oraz ich edycja; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo5.2 Generowanie dźwięków komputerowych i rejestracja sygnałów audio oraz ich edycja; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo
5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
5.2 TIK - Poradnik Mentora - Anna Basińska5.2 TIK - Poradnik Mentora - Anna Basińska
5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej - Krzysztof Błaszczak5.2 Wykorzystanie technologii informacyjno–komunikacyjnych w edukacji chemicznej - Krzysztof Błaszczak
5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
5.3 Przygotowanie animacji komputerowych, rejestracja wideo oraz edycja filmów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo5.3 Przygotowanie animacji komputerowych, rejestracja wideo oraz edycja filmów - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba; Jacek Stańdo