Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Program wychowawczo-profilaktyczny szkoły i placówki – krok po kroku - Magdalena WieczorekProgram wychowawczo-profilaktyczny szkoły i placówki – krok po kroku - Magdalena Wieczorek
Dodaj do bibliografii
Programy nauczaniaw rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja - Pod redakcją Teresa Kosyra-CieślakProgramy nauczaniaw rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja - Pod redakcją Teresa Kosyra-Cieślak
Programy profilaktyczne. Podstawy profesjonalnej psychoprofilaktyki - Joanna SzymańskaProgramy profilaktyczne. Podstawy profesjonalnej psychoprofilaktyki - Joanna Szymańska
Projekt edukacyjny w gimnazjum wobec nowej podstawy kształcenia ogólnego z języka polskiego - Teresa Kosyra - CieślakProjekt edukacyjny w gimnazjum wobec nowej podstawy kształcenia ogólnego z języka polskiego - Teresa Kosyra - Cieślak
Projekt uczniowski na lekcjach wiedzy o społeczeństwie - Alicja PacewiczProjekt uczniowski na lekcjach wiedzy o społeczeństwie - Alicja Pacewicz
Projekty Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) – gdzie szukać informacji? - Jakub Osiński; Agnieszka PietrykaProjekty Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) – gdzie szukać informacji? - Jakub Osiński; Agnieszka Pietryka
Projekt „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” - Anna NiedzielskaProjekt „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” - Anna Niedzielska
Projekt „TalentGame” - Małgorzata DąbrowskaProjekt „TalentGame” - Małgorzata Dąbrowska
Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole - Anna Borkowska; Joanna Szymańska; Marta WitkowskaPrzeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole - Anna Borkowska; Joanna Szymańska; Marta Witkowska
Przedmiot i kryteria oceny wychowania fizycznego - Tomasz FrołowiczPrzedmiot i kryteria oceny wychowania fizycznego - Tomasz Frołowicz
Przedmioty przyrodnicze w podstawie programowej kształcenia ogólnego - Urszula PoziomekPrzedmioty przyrodnicze w podstawie programowej kształcenia ogólnego - Urszula Poziomek
Przed progiem. Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać? - Dorota Sumińska; Małgorzata Skura; Michał LisickiPrzed progiem. Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać? - Dorota Sumińska; Małgorzata Skura; Michał Lisicki
Przedszkole promujące zdrowie - Magdalena Woynarowska-Sołdan; Barbara WoynarowskaPrzedszkole promujące zdrowie - Magdalena Woynarowska-Sołdan; Barbara Woynarowska
Przemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE. Materiały pokonferencyjne - red. Małgorzata Kummant; Autorzy: Wanda Baranowska; Krzysztof J. Kwiatkowski; Piotr Plichta; Wiesław Poleszak; Małgorzata SekulowiczPrzemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE. Materiały pokonferencyjne - red. Małgorzata Kummant; Autorzy: Wanda Baranowska; Krzysztof J. Kwiatkowski; Piotr Plichta; Wiesław Poleszak; Małgorzata Sekulowicz
Przemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE -część 2.Materiały pokonferencyjne. - Wioletta Jaskólska -redaktor prowadzący; Krzysztof Durnaś; Piotr Plichta; Joanna Szymańska; Joanna WęgrzynowskaPrzemoc rówieśnicza wobec dzieci ze SPE -część 2.Materiały pokonferencyjne. - Wioletta Jaskólska -redaktor prowadzący; Krzysztof Durnaś; Piotr Plichta; Joanna Szymańska; Joanna Węgrzynowska
Przemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna WęgrzynowskaPrzemoc w klasie - rozmowa z dzieckiem poszkodowanym - Joanna Węgrzynowska
Przemoc w rodzinie-działania pracowników oświaty - Katarzyna Fenik-Gaberle; Renata KałuckaPrzemoc w rodzinie-działania pracowników oświaty - Katarzyna Fenik-Gaberle; Renata Kałucka
Przemoc w rodzinie wobec dziecka. Procedury interwencyjne w szkole - Pod redakcją Jolanty ZmarzlikPrzemoc w rodzinie wobec dziecka. Procedury interwencyjne w szkole - Pod redakcją Jolanty Zmarzlik
Przepisy prawa a planowanie, organizacja i prowadzenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży - Krystyna MuchaPrzepisy prawa a planowanie, organizacja i prowadzenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży - Krystyna Mucha