Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Poradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczania - Dorota Derecka, Tomasz Derecki, Zbigniew SobórPoradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczania - Dorota Derecka, Tomasz Derecki, Zbigniew Sobór
Dodaj do bibliografii
Poradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczania - Beata Domerecka, Izabela Leśniewska, Ryszard Sikora, Piotr TałanPoradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczania - Beata Domerecka, Izabela Leśniewska, Ryszard Sikora, Piotr Tałan
Poradnik dla nauczycieli wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej - Anna RogackaPoradnik dla nauczycieli wychowania fizycznego w szkole ponadgimnazjalnej - Anna Rogacka
Poradnik pracy z uczniem zdolnym w zakresie fizyki w szkole ponadgimnazjalnej - Włodzimierz ZieliczPoradnik pracy z uczniem zdolnym w zakresie fizyki w szkole ponadgimnazjalnej - Włodzimierz Zielicz
Poradnik prawny dyrektora MOW i MOS - Teresa Kaniowska – opracowaniePoradnik prawny dyrektora MOW i MOS - Teresa Kaniowska – opracowanie
Porozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka DobrowolskaPorozmawiajmy o patriotyzmie. - Agnieszka Dobrowolska
Porozumienie w szkole. Doskonalenie umiejętności mediacyjnych pracownika odpowiedzialnego za wspomaganie szkół - oprac. Małgorzata CużytekPorozumienie w szkole. Doskonalenie umiejętności mediacyjnych pracownika odpowiedzialnego za wspomaganie szkół - oprac. Małgorzata Cużytek
Portret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna RoczekPortret współczesnego nastolatka – ucznia szkoły ponadgimnazjalnej - Katarzyna Roczek
Postępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-KocPostępowanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych zagrażających bezpieczeństwu ucznia - Katarzyna Pankowska-Koc
Powietrze - coś czy nic - Piotr KowalczykPowietrze - coś czy nic - Piotr Kowalczyk
Powstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria JanuszewskaPowstanie Warszawskie we wspomnieniach Żołnierzy Armii Krajowej „Żywiciel” – projekt edukacyjny - Maria Januszewska
Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemian - Jadwiga ZarębskaPowszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2005/2006 - dynamika przemian - Jadwiga Zarębska
Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2007/2008 - Jadwiga ZarębskaPowszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2007/2008 - Jadwiga Zarębska
Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2008/2009 - Jadwiga ZarębskaPowszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2008/2009 - Jadwiga Zarębska
Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2009/2010Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2009/2010
Powszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2011/2012 - Wydział Informacji i Promocji - Zespół Informacji Pedagogicznej ORE; Anna BraunekPowszechność nauczania języków obcych w roku szkolnym 2011/2012 - Wydział Informacji i Promocji - Zespół Informacji Pedagogicznej ORE; Anna Braunek
Poznawanie klasy szkolnej - Elżbieta ZwierzyńskaPoznawanie klasy szkolnej - Elżbieta Zwierzyńska
Pozytywnie zaczytani – inspiracje, wyzwania, realizacje - Grzegorz Pyszczek; Olga Dawidowicz-Chymkowska; Małgorzata Taraszkiewicz; Anna GrunwaldPozytywnie zaczytani – inspiracje, wyzwania, realizacje - Grzegorz Pyszczek; Olga Dawidowicz-Chymkowska; Małgorzata Taraszkiewicz; Anna Grunwald
Praca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława KrysaPraca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice. Doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej - Wiesława Krysa
Praca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nowej reformy programowej - Sławomir Jacek ŻurekPraca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nowej reformy programowej - Sławomir Jacek Żurek