Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Obrazując słowo. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego - Celina ZbrzeźnaObrazując słowo. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego - Celina Zbrzeźna
Dodaj do bibliografii
Obszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz KamińskiObszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz Kamiński
O budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna LeśniewskaO budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna Leśniewska
Ocenianie kształtujące na lekcjach fizyki - Andrzej MelsonOcenianie kształtujące na lekcjach fizyki - Andrzej Melson
Ocenianie matematycznych umiejętności uczniów klas 1-3. - Zbigniew SemadeniOcenianie matematycznych umiejętności uczniów klas 1-3. - Zbigniew Semadeni
Ocenianie w klasach I-III - Marta Choroszczyńska; Małgorzata Dotka; Iwona Konopka; Elżbieta ZwierzyńskaOcenianie w klasach I-III - Marta Choroszczyńska; Małgorzata Dotka; Iwona Konopka; Elżbieta Zwierzyńska
Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w szkole - Joanna SzymańskaOchrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w szkole - Joanna Szymańska
Oczarowani tajemnicą sztuki. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego. Zakres rozszerzony - Beata ChmuraOczarowani tajemnicą sztuki. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego. Zakres rozszerzony - Beata Chmura
Oczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej PeryOczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej Pery
Oczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena JasińskaOczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena Jasińska
Odczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina KalinowskaOdczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina Kalinowska
Od diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja KapciaOd diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja Kapcia
Od harmonii do eksperymentu. Program nauczania historii muzyki w IV etapie edukacyjnym w zakresie rozszerzonym - Tadeusz BanowskiOd harmonii do eksperymentu. Program nauczania historii muzyki w IV etapie edukacyjnym w zakresie rozszerzonym - Tadeusz Banowski
Od koncepcji edukacji geograficznej do praktyki - Elżbieta SzkurłatOd koncepcji edukacji geograficznej do praktyki - Elżbieta Szkurłat
Odnoszenie egzaminów z języków obcych do Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego - Beata TrzcińskaOdnoszenie egzaminów z języków obcych do Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego - Beata Trzcińska
Od scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej - Danuta PyrdołOd scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej - Danuta Pyrdoł
Od „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik - José Carlos Costa Dias; Dorota KwintaOd „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik - José Carlos Costa Dias; Dorota Kwinta
O ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywyO ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywy
Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”
Oferty doskonalenia - 1/2012Oferty doskonalenia - 1/2012