Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Nowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktyka - Iwona SobkaNowa podstawa programowa w edukacji wczesnoszkolnej – założenia i praktyka - Iwona Sobka
Dodaj do bibliografii
Nowe formy pracy W-M ODN w Olsztynie - Ewa NosowiczNowe formy pracy W-M ODN w Olsztynie - Ewa Nosowicz
Nowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnych - Wojciech KreftNowe prawo oświatowe – nowe możliwości i szanse. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkołach ponadgimnazjalnych - Wojciech Kreft
Nowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkoły - Józef BednarekNowe wyzwania społeczno-edukacyjne cyfrowej szkoły - Józef Bednarek
Nowe wyzwania w nauczaniu języków obcych w kształceniu zintegrowanym na I etapie edukacyjnym - Barbara MuszyńskaNowe wyzwania w nauczaniu języków obcych w kształceniu zintegrowanym na I etapie edukacyjnym - Barbara Muszyńska
Nowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznych - Marzenna CzarnockaNowe zadania poradni psychologiczno-pedagogicznych - Marzenna Czarnocka
Nowoczesna Edukacja – szkoła w działaniu. Program nauczania dla edukacji wczesnoszkolnej - Marzena KędraNowoczesna Edukacja – szkoła w działaniu. Program nauczania dla edukacji wczesnoszkolnej - Marzena Kędra
Obrazując słowo. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego - Celina ZbrzeźnaObrazując słowo. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego - Celina Zbrzeźna
Obszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz KamińskiObszary wspierania pracy placówek resocjalizacyjnych – potrzeby a rzeczywistość - Arkadiusz Kamiński
O budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna LeśniewskaO budzeniu dusz… i pracy w sieci - Katarzyna Leśniewska
Ocenianie kształtujące na lekcjach fizyki - Andrzej MelsonOcenianie kształtujące na lekcjach fizyki - Andrzej Melson
Ocenianie matematycznych umiejętności uczniów klas 1-3. - Zbigniew SemadeniOcenianie matematycznych umiejętności uczniów klas 1-3. - Zbigniew Semadeni
Ocenianie w klasach I-III - Marta Choroszczyńska; Małgorzata Dotka; Iwona Konopka; Elżbieta ZwierzyńskaOcenianie w klasach I-III - Marta Choroszczyńska; Małgorzata Dotka; Iwona Konopka; Elżbieta Zwierzyńska
Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w szkole - Joanna SzymańskaOchrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w szkole - Joanna Szymańska
Oczarowani tajemnicą sztuki. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego. Zakres rozszerzony - Beata ChmuraOczarowani tajemnicą sztuki. Program nauczania historii sztuki dla IV etapu edukacyjnego. Zakres rozszerzony - Beata Chmura
Oczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej PeryOczekiwane kompetencje dyrektora szkoły - Andrzej Pery
Oczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena JasińskaOczekiwania rynku pracy a możliwosci społeczno-edukacyjne szkoły, czyli o syndromie "świadectwa z paskiem" - Marzena Jasińska
Odczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina KalinowskaOdczarować matematykę. Czy lekcja matematyki może być ciekawa? - Alina Kalinowska
Od diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja KapciaOd diagnozy do rozwiązań - Ryszard Sikora; Alicja Kapcia
Od harmonii do eksperymentu. Program nauczania historii muzyki w IV etapie edukacyjnym w zakresie rozszerzonym - Tadeusz BanowskiOd harmonii do eksperymentu. Program nauczania historii muzyki w IV etapie edukacyjnym w zakresie rozszerzonym - Tadeusz Banowski