Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej? - Iwona Fechner-SędzickaModel pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej? - Iwona Fechner-Sędzicka
Dodaj do bibliografii
Model pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej - Kinga Gałązka; Ewa Antonina MuziołModel pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej - Kinga Gałązka; Ewa Antonina Muzioł
Model współpracy instytucji i placówek oświatowych realizujących kształcenie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - Ewa M.Szumilas; Małgorzata Czopińska; Agnieszka Karczewska -GzikModel współpracy instytucji i placówek oświatowych realizujących kształcenie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - Ewa M.Szumilas; Małgorzata Czopińska; Agnieszka Karczewska -Gzik
Model współpracy z młodzieżą oparty na założeniach psychologii pozytywnej - Tomasz JuńczykModel współpracy z młodzieżą oparty na założeniach psychologii pozytywnej - Tomasz Juńczyk
Modułowy program wychowania fizycznego dla II etapu edukacji - Tomasz Frołowicz, Małgorzata Pogorzelska, Joanna KlonowskaModułowy program wychowania fizycznego dla II etapu edukacji - Tomasz Frołowicz, Małgorzata Pogorzelska, Joanna Klonowska
Modułowy program wychowania fizycznego dla III etapu edukacji - Małgorzata Pogorzelska; Tomasz Frołowicz; Joanna KlonowskaModułowy program wychowania fizycznego dla III etapu edukacji - Małgorzata Pogorzelska; Tomasz Frołowicz; Joanna Klonowska
Modułowy program wychowania fizycznego dla III i IV etapu edukacyjnego - Joanna Klonowska; Małgorzata Pogorzelska; Tomasz FrołowiczModułowy program wychowania fizycznego dla III i IV etapu edukacyjnego - Joanna Klonowska; Małgorzata Pogorzelska; Tomasz Frołowicz
Mogą, bo myślą. Program nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej - Agnieszka FrejlichMogą, bo myślą. Program nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej - Agnieszka Frejlich
Moja przygoda z geografią. Program nauczania – IV etap edukacji, zakres rozszerzony - Magdalena MatuszakMoja przygoda z geografią. Program nauczania – IV etap edukacji, zakres rozszerzony - Magdalena Matuszak
Moje dochody, wydatki, oszczędności – scenariusze edukacji ekonomicznej dla szkół podstawowychMoje dochody, wydatki, oszczędności – scenariusze edukacji ekonomicznej dla szkół podstawowych
Moje dziecko idzie do przedszkola. Nowe regulacje prawne w wychowaniu przedszkolnymMoje dziecko idzie do przedszkola. Nowe regulacje prawne w wychowaniu przedszkolnym
Moje spotkania i przygoda z fizyką. Program nauczania fizyki w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej dla III i IV etapu edukacyjnego - zakres podstawowy - Jan MigońMoje spotkania i przygoda z fizyką. Program nauczania fizyki w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej dla III i IV etapu edukacyjnego - zakres podstawowy - Jan Migoń
Monitorowanie (skuteczne i nieuciążliwe) podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - Teresa Janicka-PanekMonitorowanie (skuteczne i nieuciążliwe) podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - Teresa Janicka-Panek
Monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w praktyce szkolnej - Małgorzata LipskaMonitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w praktyce szkolnej - Małgorzata Lipska
Monitorowanie wdrażania podstawy programowej 2010–2013 - Tomasz DereckiMonitorowanie wdrażania podstawy programowej 2010–2013 - Tomasz Derecki
Monitorowanie wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego na II, III, IV etapie edukacyjnym - Danuta Grzonkowska; Jolanta Misztal; Jolanta Wieczorek-Wilińska; Zbigniew ŻuchowskiMonitorowanie wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego na II, III, IV etapie edukacyjnym - Danuta Grzonkowska; Jolanta Misztal; Jolanta Wieczorek-Wilińska; Zbigniew Żuchowski
Muzykoteka szkolna i NINATEKA EDUMuzykoteka szkolna i NINATEKA EDU
Myślenie naukowe na lekcjach przyrody w szkole podstawowej zgodne z ideą nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego - Ewa KłosMyślenie naukowe na lekcjach przyrody w szkole podstawowej zgodne z ideą nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego - Ewa Kłos
Nadzór stabilny, ale elastyczny - Anna Gocłowska; Barbara MileckaNadzór stabilny, ale elastyczny - Anna Gocłowska; Barbara Milecka
Nadzór wczoraj i dziś, czyli innymi drogami do tego samego celu - Barbara MileckaNadzór wczoraj i dziś, czyli innymi drogami do tego samego celu - Barbara Milecka