Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
Dodaj do bibliografii
2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski
2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.4 Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.4 Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas - Marek Pisarski2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas - Marek Pisarski
2.4 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo2.4 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo
3.1 Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej - Elżbieta Szedzianis3.1 Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej - Elżbieta Szedzianis
3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży - Agnieszka Pfeiffer3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży - Agnieszka Pfeiffer
3.1 Pracownia językowa - Teoria w pigułce - Anna Gębka-Suska3.1 Pracownia językowa - Teoria w pigułce - Anna Gębka-Suska
3.1 Tworzenie i prawidłowa edycja dokumentów tekstowych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo3.1 Tworzenie i prawidłowa edycja dokumentów tekstowych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
3.2 Aktywność badawcza uczniów w edukacji chemicznej w szkole podstawowej - Zyta Sendecka3.2 Aktywność badawcza uczniów w edukacji chemicznej w szkole podstawowej - Zyta Sendecka
3.2 Pracownia językowa - Poradnik Mentora - Anna Gębka-Suska3.2 Pracownia językowa - Poradnik Mentora - Anna Gębka-Suska
3.2 Sporządzanie atrakcyjnych i przejrzystych prezentacji multimedialnych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo3.2 Sporządzanie atrakcyjnych i przejrzystych prezentacji multimedialnych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
3.2 Strategie oceniania różnych rodzajów aktywności dzieci starszych i młodzieży w edukacji matematycznej, wspierające kreatywność i samodzielność uczących się - Agnieszka Pfeiffer3.2 Strategie oceniania różnych rodzajów aktywności dzieci starszych i młodzieży w edukacji matematycznej, wspierające kreatywność i samodzielność uczących się - Agnieszka Pfeiffer
3.3 Aktywność badawcza uczniów w edukacji fizycznej w szkole podstawowej - Andrzej Fogt3.3 Aktywność badawcza uczniów w edukacji fizycznej w szkole podstawowej - Andrzej Fogt
3.3 Pracownia językowa - Zeszyt ćwiczeń - Anna Gębka-Suska3.3 Pracownia językowa - Zeszyt ćwiczeń - Anna Gębka-Suska
3.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo3.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danych - Aneta Stasiak; Jacek Stańdo
3.4 Aktywność badawcza uczniów w edukacji geograficznej w szkole podstawowej - Katarzyna Burak3.4 Aktywność badawcza uczniów w edukacji geograficznej w szkole podstawowej - Katarzyna Burak