Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Jak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina MielnikJak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina Mielnik
Dodaj do bibliografii
Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej WyrozembskiJak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej Wyrozembski
Jak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną - Dorota Giżyńska; Roman MartynówJak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną - Dorota Giżyńska; Roman Martynów
Jak wspierać szkoły wiejskie z klasami łączonymi? - Julia Miśkowicz; Małgorzata WojnarowskaJak wspierać szkoły wiejskie z klasami łączonymi? - Julia Miśkowicz; Małgorzata Wojnarowska
Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta PobiegaJak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta Pobiega
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 1 Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 1 Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 2 Diagnoza pracy szkoły - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 2 Diagnoza pracy szkoły - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 3 Planowanie działań - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 3 Planowanie działań - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 4 Realizacja i podsumowanie działań - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 4 Realizacja i podsumowanie działań - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd NeymanJak wspomagać szkoły w rozwijaniu kluczowych kompetencji uczniów? - Ewa Marciniak-Kulka; Olgierd Neyman
Jak Wybierać podręczniki i programy nauczania - Andrzej MelsonJak Wybierać podręczniki i programy nauczania - Andrzej Melson
Jak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole? - Wiesława KrysaJak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole? - Wiesława Krysa
Jak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnej - Justyna SobotaJak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnej - Justyna Sobota
Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej? - Krzysztof Gołębiowski, Mariusz Kamiński, Krzysztof Rochowicz, Bogdan SobczukJak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej? - Krzysztof Gołębiowski, Mariusz Kamiński, Krzysztof Rochowicz, Bogdan Sobczuk
Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły? - Ewa SkibaJak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły? - Ewa Skiba
Jak zorganizować i prowadzić gimnazjalne projekty edukacyjne. Poradnik dla dyrektorów, szkolnych organizatorów i nauczycieli - Jacek StrzemiecznyJak zorganizować i prowadzić gimnazjalne projekty edukacyjne. Poradnik dla dyrektorów, szkolnych organizatorów i nauczycieli - Jacek Strzemieczny
Ja mam tylko jeden świat. Program nauczania języka polskiego w klasach łączonych – II etap edukacyjny - Julia MiśkowiczJa mam tylko jeden świat. Program nauczania języka polskiego w klasach łączonych – II etap edukacyjny - Julia Miśkowicz
Janusz Kapusta. Grafika refleksyjna "Pion i Poziom" - Janusz KapustaJanusz Kapusta. Grafika refleksyjna "Pion i Poziom" - Janusz Kapusta
Jazda z techniką. Program nauczania zajęć technicznych dla II etapu edukacyjnego - Iwona KamińskaJazda z techniką. Program nauczania zajęć technicznych dla II etapu edukacyjnego - Iwona Kamińska