Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki - Pod redakcją Małgorzaty MikołajczykJak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki - Pod redakcją Małgorzaty Mikołajczyk
Dodaj do bibliografii
Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta OkuniewskaJak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta Okuniewska
Jak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena GoetzJak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena Goetz
Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi? - Jacek Pyżalski; Kamila Knol; Piotr PlichtaJak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi? - Jacek Pyżalski; Kamila Knol; Piotr Plichta
Jak rozwijać myślenie matematyczne - Marzena KędraJak rozwijać myślenie matematyczne - Marzena Kędra
Jak samorząd może wspierać szkoły? Informacje o nowym systemie wspomagania pracy szkół - Bożena Kula; Barbara Krawczyk; Jarosław Kordziński; Violetta PulwarskaJak samorząd może wspierać szkoły? Informacje o nowym systemie wspomagania pracy szkół - Bożena Kula; Barbara Krawczyk; Jarosław Kordziński; Violetta Pulwarska
Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką? - Małgorzata ŻytkoJak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką? - Małgorzata Żytko
Jak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław HojnackiJak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów - Lechosław Hojnacki
Jak uchronić dziecko przed biernym i czynnym paleniem tytoniu? - Bogusława Piasecka; Jolanta Ryniak; Barbara Bętkowska-KorpałaJak uchronić dziecko przed biernym i czynnym paleniem tytoniu? - Bogusława Piasecka; Jolanta Ryniak; Barbara Bętkowska-Korpała
Jak uczyć lepiej? czyli refleksyjny praktyk w działaniu - Małgorzata TaraszkiewiczJak uczyć lepiej? czyli refleksyjny praktyk w działaniu - Małgorzata Taraszkiewicz
Jak umożliwić dziecku z niepełnosprawnością ruchową udział w lekcjach wychowania fizycznego - Joanna ZajączkowskaJak umożliwić dziecku z niepełnosprawnością ruchową udział w lekcjach wychowania fizycznego - Joanna Zajączkowska
Jak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina MielnikJak utrzymać i rozwijać dobrą jakość pracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek - Wioletta Hatak; Paulina Mielnik
Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej WyrozembskiJak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły? - Andrzej Wyrozembski
Jak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną - Dorota Giżyńska; Roman MartynówJak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną - Dorota Giżyńska; Roman Martynów
Jak wspierać szkoły wiejskie z klasami łączonymi? - Julia Miśkowicz; Małgorzata WojnarowskaJak wspierać szkoły wiejskie z klasami łączonymi? - Julia Miśkowicz; Małgorzata Wojnarowska
Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta PobiegaJak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia - Edyta Pobiega
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 1 Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 1 Założenia nowego systemu doskonalenia nauczycieli - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 2 Diagnoza pracy szkoły - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 2 Diagnoza pracy szkoły - Dorota Nawalany -redakcja
Jak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 3 Planowanie działań - Dorota Nawalany -redakcjaJak wspomagać pracę szkoły? Poradnik dla pracowników instytucji systemu wspomagania. Zeszyt 3 Planowanie działań - Dorota Nawalany -redakcja