Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław KordzińskiJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia - Jarosław Kordziński
Dodaj do bibliografii
Jak kochać i wymagać. Poradnik dla rodziców - Joanna SakowskaJak kochać i wymagać. Poradnik dla rodziców - Joanna Sakowska
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa KaniowskaJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć - Teresa Kaniowska
Jak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej - Urszula Grygier; Beata Jancarz-Łanczakowska; Krzysztof T. PiotrowskiJak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej - Urszula Grygier; Beata Jancarz-Łanczakowska; Krzysztof T. Piotrowski
Jakość edukacji: różnorodne perspektywy - Pod redakcją Grzegorza MazurkiewiczaJakość edukacji: różnorodne perspektywy - Pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza
Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznej prowadzonej w latach 2012-2013 - Pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza i Anny GocłowskiejJakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznej prowadzonej w latach 2012-2013 - Pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza i Anny Gocłowskiej
Jakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2013-2014 - Pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza; Anny GocłowskiejJakość edukacji. Dane i wnioski z ewaluacji zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2013-2014 - Pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza; Anny Gocłowskiej
Jakość oświaty jako efekt zarządzania strategicznego. Materiały szkoleniowe dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego - Dorota Jastrzębska; Maria W. DzienisiewiczJakość oświaty jako efekt zarządzania strategicznego. Materiały szkoleniowe dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego - Dorota Jastrzębska; Maria W. Dzienisiewicz
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz BerczyńskiJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego - Mariusz Berczyński
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela NawrotJakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej” - Mirela Nawrot
Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne? - Hanna Stachera; Anna Kijo; Justyna WilińskaJak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne? - Hanna Stachera; Anna Kijo; Justyna Wilińska
Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika AndrzejewskaJak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym? - Monika Andrzejewska
Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna LeśniewskaJak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół? - Katarzyna Leśniewska
Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa BaciaJak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej? - Ewa Bacia
Jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna LeśniewskaJak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej - Katarzyna Leśniewska
Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców - Marcin Braun, Maria MachJak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców - Marcin Braun, Maria Mach
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik dla nauczycieli historii - Małgorzata Machałek; współpraca: Jarosław UsowiczJak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik dla nauczycieli historii - Małgorzata Machałek; współpraca: Jarosław Usowicz
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki - Pod redakcją Małgorzaty MikołajczykJak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik nauczyciela matematyki - Pod redakcją Małgorzaty Mikołajczyk
Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta OkuniewskaJak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane? - Jolanta Okuniewska
Jak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena GoetzJak przekonać nastolatków do lektury - Magdalena Goetz