Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
10 lat doświadczeń programu „Dziecko w sieci” Fundacji Dzieci Niczyje - Szymon Wójcik10 lat doświadczeń programu „Dziecko w sieci” Fundacji Dzieci Niczyje - Szymon Wójcik
Dodaj do bibliografii
10 lat realizacji projektu Zachować pamięć. Historia i kultura dwóch narodów - Agnieszka Brodowska10 lat realizacji projektu Zachować pamięć. Historia i kultura dwóch narodów - Agnieszka Brodowska
2.1 Kompetencje kluczowe - Teoria w pigułce - Marcin Stanowski2.1 Kompetencje kluczowe - Teoria w pigułce - Marcin Stanowski
2.1 Kształtowanie odpowiedzialności za środowisko naturalne w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.1 Kształtowanie odpowiedzialności za środowisko naturalne w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.1 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej – wyzwania - Jacek Stańdo2.1 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej – wyzwania - Jacek Stańdo
2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego - Marek Pisarski2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego - Marek Pisarski
2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci? - Marek Pisarski2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci? - Marek Pisarski
2.2 Kompetencje kluczowe - Poradnik Mentora - Marcin Stanowski2.2 Kompetencje kluczowe - Poradnik Mentora - Marcin Stanowski
2.2 Kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie swoje oraz innych osób w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.2 Kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie swoje oraz innych osób w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski
2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.4 Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.4 Kształtowanie kompetencji społecznych i obywatelskich we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas - Marek Pisarski2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas - Marek Pisarski
2.4 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo2.4 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo
3.1 Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej - Elżbieta Szedzianis3.1 Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej - Elżbieta Szedzianis
3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży - Agnieszka Pfeiffer3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży - Agnieszka Pfeiffer
3.1 Pracownia językowa - Teoria w pigułce - Anna Gębka-Suska3.1 Pracownia językowa - Teoria w pigułce - Anna Gębka-Suska