Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
E-wyzwania. Rola samorządu w budowaniu szkoły jutra. Materiał dla uczestników szkoleń - Marcin Polak -opracowanieE-wyzwania. Rola samorządu w budowaniu szkoły jutra. Materiał dla uczestników szkoleń - Marcin Polak -opracowanie
Dodaj do bibliografii
Fantastyczna literatura fantastyczna - Grażyna Lewandowicz-NosalFantastyczna literatura fantastyczna - Grażyna Lewandowicz-Nosal
Filozoficzne dociekania w klasach I–III - Anna ŁagodzkaFilozoficzne dociekania w klasach I–III - Anna Łagodzka
Fizyka i ja. Program nauczania fizyki dla III i IV etapu edukacyjnego - poziom podstawowy - Karol Jagielski; Agnieszka RadkowskaFizyka i ja. Program nauczania fizyki dla III i IV etapu edukacyjnego - poziom podstawowy - Karol Jagielski; Agnieszka Radkowska
FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasoby - Michel Candelier (koordynator); Antoinette Camilleri-Grima; Véronique Castellotti; Jean-François de Pietro; Ildikó Lőrincz; Franz-Joseph Meißner; Artur Noguerol; Anna Schröder-Sura; Muriel MoliniéFREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasoby - Michel Candelier (koordynator); Antoinette Camilleri-Grima; Véronique Castellotti; Jean-François de Pietro; Ildikó Lőrincz; Franz-Joseph Meißner; Artur Noguerol; Anna Schröder-Sura; Muriel Molinié
FRSE – europejskie programy edukacyjne; Grand Kids’ Grandparents; Grandparent’s experience in love: grandchildren - Beata Lenartowicz; Anna Urbasik; Agnieszka Gierzyńska-KierwińskaFRSE – europejskie programy edukacyjne; Grand Kids’ Grandparents; Grandparent’s experience in love: grandchildren - Beata Lenartowicz; Anna Urbasik; Agnieszka Gierzyńska-Kierwińska
Funkcjonalność modelu szkoły ćwiczeń. Raport z badania - Renata MichalakFunkcjonalność modelu szkoły ćwiczeń. Raport z badania - Renata Michalak
Funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty - Teresa KaniowskaFunkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i młodzieżowych ośrodków socjoterapii w systemie oświaty - Teresa Kaniowska
Geografia – to lubię! Program nauczania geografii, IV etap edukacyjny – zakres rozszerzony - Barbara GrabowskaGeografia – to lubię! Program nauczania geografii, IV etap edukacyjny – zakres rozszerzony - Barbara Grabowska
Gimnazjaliści i licealiści w internecie – zachowania i bezpieczeństwo - Marcin BochenekGimnazjaliści i licealiści w internecie – zachowania i bezpieczeństwo - Marcin Bochenek
Gra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach. Tom 1: Prelekcja - Witold KołodziejczykGra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach. Tom 1: Prelekcja - Witold Kołodziejczyk
Gra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach. Tom 2: Wyzwanie - Witold KołodziejczykGra o szkołę. W poszukiwaniu zasad zarządzania w nowych czasach. Tom 2: Wyzwanie - Witold Kołodziejczyk
Gra w rankingi - Marcin SmolikGra w rankingi - Marcin Smolik
Grywalizacja. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem Hałasem - Iwona Gładkowska-SkrobasGrywalizacja. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem Hałasem - Iwona Gładkowska-Skrobas
Historia i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja - Katarzyna Panimasz; Grzegorz LewandowskiHistoria i społeczeństwo. Planowanie – realizacja – ewaluacja - Katarzyna Panimasz; Grzegorz Lewandowski
Historia i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne - Grzegorz SzymanowskiHistoria i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne - Grzegorz Szymanowski
Historia w podstawie programowej kształcenia ogólnego - Jerzy BracisiewiczHistoria w podstawie programowej kształcenia ogólnego - Jerzy Bracisiewicz
Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii? - Daniel SiemińskiHistoria z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii? - Daniel Siemiński
Ile jest matematyki w podstawach programowych innych przedmiotów - Marcin KarpińskiIle jest matematyki w podstawach programowych innych przedmiotów - Marcin Karpiński
Informator o zawodach szkolnictwa zawodowego - Mirosław Górczyński; Dorota Obidniak; Agnieszka Pfeiffer; Maria SuligaInformator o zawodach szkolnictwa zawodowego - Mirosław Górczyński; Dorota Obidniak; Agnieszka Pfeiffer; Maria Suliga