Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
10.3 Kształcenie w klasach IV–VIII szkoły podstawowej a instytucje popularyzujące naukę - Zyta Sendecka10.3 Kształcenie w klasach IV–VIII szkoły podstawowej a instytucje popularyzujące naukę - Zyta Sendecka
Dodaj do bibliografii
10.3 Rozwijanie postawy przedsiębiorczej oraz racjonalnego decydowania w ramach edukacji informatycznej - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk10.3 Rozwijanie postawy przedsiębiorczej oraz racjonalnego decydowania w ramach edukacji informatycznej - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk
10.4 Jak rozwijać efektywność osobistą za pomocą edukacji matematycznej? - Marek Pisarski10.4 Jak rozwijać efektywność osobistą za pomocą edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
10.4 Kształcenie ponadpodstawowe a jednostki naukowe, instytucje popularyzujące naukę oraz metrologiczne - Zyta Sendecka10.4 Kształcenie ponadpodstawowe a jednostki naukowe, instytucje popularyzujące naukę oraz metrologiczne - Zyta Sendecka
10.4 Rozwijanie podejścia kreatywnego oraz efektywności osobistej w ramach edukacj informatycznej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk10.4 Rozwijanie podejścia kreatywnego oraz efektywności osobistej w ramach edukacj informatycznej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk
10 kroków do powaołania rady rodziców - Wojciech Starzyński10 kroków do powaołania rady rodziców - Wojciech Starzyński
10 lat doświadczeń programu „Dziecko w sieci” Fundacji Dzieci Niczyje - Szymon Wójcik10 lat doświadczeń programu „Dziecko w sieci” Fundacji Dzieci Niczyje - Szymon Wójcik
10 lat realizacji projektu Zachować pamięć. Historia i kultura dwóch narodów - Agnieszka Brodowska10 lat realizacji projektu Zachować pamięć. Historia i kultura dwóch narodów - Agnieszka Brodowska
2.1 Kompetencje kluczowe - Teoria w pigułce - Marcin Stanowski2.1 Kompetencje kluczowe - Teoria w pigułce - Marcin Stanowski
2.1 Kształtowanie odpowiedzialności za środowisko naturalne w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.1 Kształtowanie odpowiedzialności za środowisko naturalne w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.1 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej – wyzwania - Jacek Stańdo2.1 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej – wyzwania - Jacek Stańdo
2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego - Marek Pisarski2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego - Marek Pisarski
2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci? - Marek Pisarski2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci? - Marek Pisarski
2.2 Kompetencje kluczowe - Poradnik Mentora - Marcin Stanowski2.2 Kompetencje kluczowe - Poradnik Mentora - Marcin Stanowski
2.2 Kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie swoje oraz innych osób w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.2 Kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie swoje oraz innych osób w przedszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba
2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.2 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej? - Marek Pisarski
2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski2.3 Kompetencje kluczowe - Zeszyt ćwiczeń - Marcin Stanowski
2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo2.3 Organizacja przestrzeni sprzyjającej edukacji informatycznej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Jacek Stańdo
2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba2.3 Prowadzenie pomiarów w rozwoju psychofizycznym uczniów we wczesnoszkolnej edukacji przyrodniczej - Kinga Pietrasik-Kulińska; Dorota Szuba