Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Czy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta DudekCzy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta Dudek
Dodaj do bibliografii
Czy powietrze ma ciężar - Piotr KowalczykCzy powietrze ma ciężar - Piotr Kowalczyk
Czytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa StanisławczykCzytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa Stanisławczyk
Czytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena DerlukiewiczCzytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena Derlukiewicz
Czytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata SwędrowskaCzytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata Swędrowska
Czy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa OstaszewskaCzy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa Ostaszewska
Detektywi na tropach… historii. Program nauczania historii i społeczeństwa dla drugiego etapu edukacyjnego w klasach łączonych - Julia MiśkowiczDetektywi na tropach… historii. Program nauczania historii i społeczeństwa dla drugiego etapu edukacyjnego w klasach łączonych - Julia Miśkowicz
Diagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne. - Tomasz KnopikDiagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne. - Tomasz Knopik
Diagnoza przedszkolna - red. Elżbieta KoźniewskaDiagnoza przedszkolna - red. Elżbieta Koźniewska
Diagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży - Praca zbiorowa pod redakcją Kazimiery KrakowiakDiagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży - Praca zbiorowa pod redakcją Kazimiery Krakowiak
Dlaczego doświadczenia na lekcjach biologii są takie ważne - Małgorzata JagiełłoDlaczego doświadczenia na lekcjach biologii są takie ważne - Małgorzata Jagiełło
Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”
Dlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-SosnowskaDlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-Sosnowska
Dlaczego warto nawiązać współpracę z organizacją pozarządową - Marcin WojtalikDlaczego warto nawiązać współpracę z organizacją pozarządową - Marcin Wojtalik
Dlaczego w nowej podstawie programowej nie ma ścieżek edukacyjnych - Grażyna SkirmunttDlaczego w nowej podstawie programowej nie ma ścieżek edukacyjnych - Grażyna Skirmuntt
Dla polskiej oświaty Projekty z klasą 2.0 - Agata ŁuczyńskaDla polskiej oświaty Projekty z klasą 2.0 - Agata Łuczyńska
Dobre praktyki w zakresie wspierania kreatywności innowacyjności i samodzielności uczniów szkół ponadpodstawowych - Jan FazlagićDobre praktyki w zakresie wspierania kreatywności innowacyjności i samodzielności uczniów szkół ponadpodstawowych - Jan Fazlagić
Dobrze ze złością. Jak wspierać dzieci i młodzież w konstruktywnym radzeniu sobie ze złością - Katarzyna Zawisza-MlostDobrze ze złością. Jak wspierać dzieci i młodzież w konstruktywnym radzeniu sobie ze złością - Katarzyna Zawisza-Mlost
Doradca Nauczyciela SześciolatkówDoradca Nauczyciela Sześciolatków
Doradcy metodyczni we wrześniu 2007 roku - Jadwiga ZarębskaDoradcy metodyczni we wrześniu 2007 roku - Jadwiga Zarębska