Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Co warto wiedzieć. Poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie - Małgorzata Pasieka; Anna Dąbrowska; Urszula DobeszCo warto wiedzieć. Poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie - Małgorzata Pasieka; Anna Dąbrowska; Urszula Dobesz
Dodaj do bibliografii
Cyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka ZdrojewskaCyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka Zdrojewska
Czas na czytanieCzas na czytanie
Czas wolny... od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych. - Tomasz KnopikCzas wolny... od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych. - Tomasz Knopik
Czy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna WalskaCzy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna Walska
Czy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej WojcieszekCzy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Czy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna AntczakCzy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna Antczak
Czy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta DudekCzy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta Dudek
Czy powietrze ma ciężar - Piotr KowalczykCzy powietrze ma ciężar - Piotr Kowalczyk
Czytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa StanisławczykCzytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa Stanisławczyk
Czytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena DerlukiewiczCzytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena Derlukiewicz
Czytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata SwędrowskaCzytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata Swędrowska
Czy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa OstaszewskaCzy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa Ostaszewska
Detektywi na tropach… historii. Program nauczania historii i społeczeństwa dla drugiego etapu edukacyjnego w klasach łączonych - Julia MiśkowiczDetektywi na tropach… historii. Program nauczania historii i społeczeństwa dla drugiego etapu edukacyjnego w klasach łączonych - Julia Miśkowicz
Diagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne. - Tomasz KnopikDiagnoza funkcjonalna. Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Działania postdiagnostyczne. - Tomasz Knopik
Diagnoza przedszkolna - red. Elżbieta KoźniewskaDiagnoza przedszkolna - red. Elżbieta Koźniewska
Diagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży - Praca zbiorowa pod redakcją Kazimiery KrakowiakDiagnoza specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci i młodzieży - Praca zbiorowa pod redakcją Kazimiery Krakowiak
Dlaczego doświadczenia na lekcjach biologii są takie ważne - Małgorzata JagiełłoDlaczego doświadczenia na lekcjach biologii są takie ważne - Małgorzata Jagiełło
Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”Dlaczego projekt „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”? - Zespół projektu „Przywództwo”
Dlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-SosnowskaDlaczego trudno uczyć o świecie islamu? - Katarzyna Górak-Sosnowska