Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
Budowanie przyjaznego środowiska wspierającego efektywną naukę języków obcych. Poradnik nie tylko dla nauczycieli - Anna JaroszewskaBudowanie przyjaznego środowiska wspierającego efektywną naukę języków obcych. Poradnik nie tylko dla nauczycieli - Anna Jaroszewska
Dodaj do bibliografii
Cele uczenia się. Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję. - Connie M. Moss; Susan M. BrookhartCele uczenia się. Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję. - Connie M. Moss; Susan M. Brookhart
Centra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna GębaCentra Rozwoju Edukacji – ku czemu zmierzamy - Katarzyna Gęba
Ciekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-SędzickaCiekawe i skuteczne metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej - Iwona Fechner-Sędzicka
Co jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta GajewskaCo jedzą dzieci i młodzież? - Anna Harton; Danuta Gajewska
Co jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz TaboryskiCo jest ważniejsze – szkoła z pasją czy uczeń z pasją? - Włodzimierz Taboryski
Co warto wiedzieć. Poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie - Małgorzata Pasieka; Anna Dąbrowska; Urszula DobeszCo warto wiedzieć. Poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie - Małgorzata Pasieka; Anna Dąbrowska; Urszula Dobesz
Cyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka ZdrojewskaCyfrowa szkoła – nowe technologie TIK w edukacji szkolnej. Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2007–2012 - Agnieszka Zdrojewska
Czas na czytanieCzas na czytanie
Czas wolny... od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych. - Tomasz KnopikCzas wolny... od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych. - Tomasz Knopik
Czy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna WalskaCzy czytanie może (u)leczyć? O terapeutycznych wartościach literatury - Anna Walska
Czy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej WojcieszekCzy jesteśmy im coś winni? Rzecz o profilaktyce szkolnej - Krzysztof Andrzej Wojcieszek
Czy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna AntczakCzy młodzież lubi czytać? Wybrane refleksje z badań rodziców - Mariola Grażyna Antczak
Czy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta DudekCzy nauczyciele polubili komputery? - Jacek Wołowiec; Krzysztof Łysak; Anna Trawka; Elżbieta Dudek
Czy powietrze ma ciężar - Piotr KowalczykCzy powietrze ma ciężar - Piotr Kowalczyk
Czytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa StanisławczykCzytające szkoły? Tak! - Justyna Czyż-Seidel; Teresa Stanisławczyk
Czytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena DerlukiewiczCzytam – myślę – jestem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum - Marlena Derlukiewicz
Czytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata SwędrowskaCzytanie wrażeniowe. Innowacyjny model czytania dzieciom tekstów literackich w przedszkolu i w szkole - Małgorzata Swędrowska
Czy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa OstaszewskaCzy życie uczniów musi zaczynać sie po szkole? - Ewa Ostaszewska