Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora - Anna Basińska8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora - Anna Basińska
Dodaj do bibliografii
8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak
8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Ryszard Nych; Paulina Kamińska8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Ryszard Nych; Paulina Kamińska
8.2 Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło8.2 Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
8.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło8.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
8.3 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Zeszyt ćwiczeń - Anna Basińska8.3 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Zeszyt ćwiczeń - Anna Basińska
8.3 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV – VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis8.3 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV – VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis
8.4 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis8.4 Ocenianie wspierające aktywność badawczą uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis
8.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło8.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w szkole ponadpodstawowej - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
9.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z biologii - Zyta Sendecka9.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z biologii - Zyta Sendecka
9.1 Planowanie lekcji - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Małgorzata Horała9.1 Planowanie lekcji - Teoria w pigułce; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Małgorzata Horała
9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka
9.1 Wykorzystanie technologi iinformacyjno-komunikacyjnych w komunikacji międzyludzkiej - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk9.1 Wykorzystanie technologi iinformacyjno-komunikacyjnych w komunikacji międzyludzkiej - Monika Spławska-Murmyło; Anna Wawryszuk
9.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z chemii - Zyta Sendecka9.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z chemii - Zyta Sendecka
9.2 Planowanie lekcji - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Małgorzata Horała9.2 Planowanie lekcji - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Małgorzata Horała
9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Kinga Gałązka
9.3 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z fizyki - Ryszard Nych9.3 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z fizyki - Ryszard Nych
9.3 Planowanie lekcji - Zeszyt ćwiczeń - Małgorzata Horała9.3 Planowanie lekcji - Zeszyt ćwiczeń - Małgorzata Horała
9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Anna Jeżewska9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej - Jacek Stańdo; Anna Jeżewska
9.4 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z geografii - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak9.4 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z geografii - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak