Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wybierz interesującą Cię publikację:
7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha7.2 CLIL w praktyce - Poradnik Mentora; Szkoła ćwiczeń - Języki obce - Aleksandra Zaparucha
Dodaj do bibliografii
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii? - Jacek Stańdo
7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej - Elżbieta Szedzianis7.2 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji chemicznej - Elżbieta Szedzianis
7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha7.3 CLIL w praktyce - Zeszyt ćwiczeń - Aleksandra Zaparucha
7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa? - Jacek Stańdo
7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej; Szkoła ćwiczeń - Przedmioty przyrodnicze - Elżbieta Szedzianis; Andrzej Fogt7.3 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji fizycznej; Szkoła ćwiczeń - Przedmioty przyrodnicze - Elżbieta Szedzianis; Andrzej Fogt
7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych? - Jacek Stańdo
7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej; Szkoła ćwiczeń - Informatyka - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak7.4 Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji geograficznej - Paulina Kamińska; Katarzyna Burak
7 pytań do... GIODO7 pytań do... GIODO
7 pytań do... prof. Grzegorza Leszczyńskiego, krytyka i historyka literatury - Agnieszka Pietryka7 pytań do... prof. Grzegorza Leszczyńskiego, krytyka i historyka literatury - Agnieszka Pietryka
8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce - Anna Basińska8.1 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Teoria w pigułce - Anna Basińska
8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak
8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Andrzej Fogt; Edward Michał Dudek8.1 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej w klasach IV–VIII szkoły podstawowej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Andrzej Fogt; Edward Michał Dudek
8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów - Jacek Stańdo; Monika Spławska-Murmyło
8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora - Anna Basińska8.2 Język angielski we wczesnej edukacji językowej - Poradnik Mentora - Anna Basińska
8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej - Katarzyna Wróbel; Marika Stasiak
8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Ryszard Nych; Paulina Kamińska8.2 Nieeksperymentalne metody aktywizujące w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej - Elżbieta Szedzianis; Zyta Sendecka; Ryszard Nych; Paulina Kamińska