@misc{Redakcja:_Stanisław_Dylak_Stanisław_Ubermanowicz_Strategia, author={Redakcja: Stanisław Dylak, Stanisław Ubermanowicz}, publisher={Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania, ul. Staszica 25/8, 60-524 Poznań}, language={polski}, title={Strategia nauczania-uczenia się infotechniki - tom I}, type={książka}, keywords={nauczanie, uczenie się, strategie nauczania, strategia uczenia się, socjalizacja, wychowanie, inkulturacja, wzajemny szacunek, aktywizacja, partycypacja, twórczość, twórczość w edukacji, kreatywność, wolne zasoby, otwarte zasoby edukacyjne, dialog, negocjacje, web2.0, sieci społecznościowe, nowe technologie w edukacji, technologie informacyjno-komunikacyjne, TIK w edukacji, TIK w projektach edukacyjnych, implementacja, koła zainteresowań, zajęcia pozalekcyjne, program nauczania, doskonalenie nauczycieli, kompetencje nauczycieli, koła infotechniczne, trenerzy, nauka zindywidualizowana, alfabetyzacja cyfrowa, społeczeństwo informacyjne, metody innowacyjne, zrównoważona edukacja osobista, immersja, interakcja trenera i uczniów, otwarte projekty zespołowe, metody aktywizacji uczniów, praca zespołowa, edukacja pozaszkolna, edukacja pozaszkolna w Internecie, biblioteki cyfrowe, repozytoria cyfrowe, blogi edukacyjne, webquest, wirtualne wycieczki, serwisy wymiany multimediów, portale społecznościowe, e-Learning 2.0, metodyka edukacji pozaszkolnej w Internecie, e-portfolio, dokumentacja osobistego dorobku ucznia, ocenianie w oparciu o e‑portfolio}, }